پنجاه هزار دستگاه ZTE Grand S II LTE در کمتر از 1 دقیقه فروخته شد!

بنابر گزارشی که روز شنبه منتشر شد، فروشگاهی در چین خبر از فروش پنجاه هزار دستگاه تلفن هوشمند ZTE Grand S II LTE در 58 ثانیه را داد. این اطلاعات از طریق Tmall ارائه شده که یک فروشگاه چینی آنلاین است و به  شهروندان چینی، هنگ کنگی و تایوانی ابزارهای الکترونیکی عرضه  می کند. ZTE […]

بنابر گزارشی که روز شنبه منتشر شد، فروشگاهی در چین خبر از فروش پنجاه هزار دستگاه تلفن هوشمند ZTE Grand S II LTE در 58 ثانیه را داد. این اطلاعات از طریق Tmall ارائه شده که یک فروشگاه چینی آنلاین است و به  شهروندان چینی، هنگ کنگی و تایوانی ابزارهای الکترونیکی عرضه  می کند.

ZTE Grand S II LTE اوایل امسال در نمایشگاه CES لاس وگاس معرفی شد و چند روز قبل در چین عرضه شد. ZTE Grand S II LTE به صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 1080 *1920 مجهز شده است. پردازنده ی این گوشی quad-core 2.3GHz Snapdragon 801 با 2 گیگابایت رم است، همچنین حافطه داخلی این گوشی 16 گیگابایت بوده و دوربین اول این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسل میباشد.

سیستم عامل این گوشی Android 4.3 است و امکان آپدیت به Android 4.4 نیز میسر شده است.

بازار چین بیشتر با مدل های محدود شرکت Xiaomi اشباع شده و مشتریان از این موضوع راضی نیستند.  مدل WCDMA این شرکت در 5 دقیقه اول عرضه ی خود، 100 هزار دستگاه به صورت آنلاین  فروش داشت و موفقیت شرکت Xiaomi مدیون سیاست “تشنه نگه داشتن بازار” است که حالا این سیاست به نفع سایر شرکت های این بازار نیز  شده است.

البته در کشوری مانند چین که انتظار می رود امسال 400 میلیون تقاضا برای تلفنهای هوشمند داشته باشد، این آمار فروش دور از تصور نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال