پنجم آگوست نوبت رونمایی پرچمدار جدید Lenovo؛ K920

Lenovo در حال برنامه ریزی برای رونمایی از پرچمدار جدیدش است. Wang Yan مدیر داخلی بازاریابی این شرکت، تصویری بر روی حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده که اطلاعاتی اجمالی درباره ی این پرچمدار به ما می دهد. این تصویر حاوی اطلاعاتی همچون 16 مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی این پرچمدار، مجهز بودن به فلاش دوربین dual-LED […]

Lenovo در حال برنامه ریزی برای رونمایی از پرچمدار جدیدش است. Wang Yan مدیر داخلی بازاریابی این شرکت، تصویری بر روی حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده که اطلاعاتی اجمالی درباره ی این پرچمدار به ما می دهد.

این تصویر حاوی اطلاعاتی همچون 16 مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی این پرچمدار، مجهز بودن به فلاش دوربین dual-LED و لرزش گیر اپتیکال است.

البته شایعاتی نیز درباره ی این گوشی هوشمند پیشتر منتشر شده بود. این شایعات خبر از 6 اینچی بودن صفحه نمایش با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm  با کلاک 2.5 گیگاهرتزی (احتمالا Snapdragon 801)، سه گیگابایت حافظه ی رم و سیستم عامل آندروید نسخه ی 4.4 کیت کت را می دهند.

دوربین دوم 5 مگاپیکسلی به شما ین امکان را می دهد سلفی هایی با کیفیت بالا بگیرید. گفته شده K920 با 32 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد ولی اطلاعاتی درباره ی افزایش آن با کارت حافظه ی میکرو اس دی در دست نیست.

اطلاعاتی درباره ی قیمت گذاری و زمان عرضه ی K920 به بازار موجود نیست ولی خوشبختانه مجبور نیستیم مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی این پرچمدار صبر کنیم.

لینک کوتاه | منبع:  phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال