پورشه، مرسدس بنز و آئودی نیز در حال ساخت اتومبیل های الکتریکی هستند

کمپانی های بزرگ آلمانی با کمی تاخیر، اعلام کردند که در حال آماده سازی اتوموبیل های هوشمند و الکتریکی خود می باشند و رقیبی سرسخت برای مدل جدید خودروی الکتریکی آمریکایی، تسلا به حساب می آیند. البته زمان عرضه ی آنها چندان نزدیک نخواهد بود و باید چند سالی را صبر کنید. این اطلاعات از […]

کمپانی های بزرگ آلمانی با کمی تاخیر، اعلام کردند که در حال آماده سازی اتوموبیل های هوشمند و الکتریکی خود می باشند و رقیبی سرسخت برای مدل جدید خودروی الکتریکی آمریکایی، تسلا به حساب می آیند. البته زمان عرضه ی آنها چندان نزدیک نخواهد بود و باید چند سالی را صبر کنید.

این اطلاعات از یک مجله ی آلمانی با نام Manager Magazine آمده است. مدیر این مجله با مدیران کارخانه های پورشه و مرسدس صحبت کرده است. مدیر پورشه اعلام کرده است که در حال آماده سازی یک نسل جدید از خودروی پانامرا، البته به صورت الکتریکی هستند که البته زودتر از سال 2018 شاهد عرضه ی این خودروها نخواهیم بود. مهندسان مرسدس بنز نیز خودرویی را طراحی کرده اند که شباهت بسیار زیادی از لحاظ سرعت، عملکرد و وزن، با خودروی جدید تسلا به نام Model S دارد و این خودرو را هدف قرار داده است اما به علت اینکه باتری های به کار گرفته شده توسط آنها چندان مناسب نیست، باید تا سال 2021 برای مشاهده ی خودروهای الکتریکی مرسدس بنز صبر کنیم.

اما در این میان، آئودی عملکرد بهتری داشته است و اصلی ترین رقیب تسلا محسوب می شود. چندی پیش، آئودی خودروی الکتریکی و جدید خود را با نام Q8 e-tron SUV و آماده ی عرضه شدن در سال 2017، معرفی کرد. این خودروی الکتریکی، رقیب اصلی تسلا مدل اس محسوب نخواهد شد و آئودی از حالا آماده ی مبارزه با مدل اتوموبیل Model X SUV شرکت تسلا می باشد.

به نظر شما تسلا با عملکرد و مهندسی بهتر، چه نتیجه ای خواهد گرفت؟ آیا تسلا موفق خواهد شد اتوموبیل های الکتریکی خود را در سراسر دنیا مشاهده کند؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال