پوشاندن لک های صورت با استفاده از پوست مصنوعی

“Kao Corp”  یک شرکت آرایشی بهداشتی ژاپنی است که فناوری جدیدی در زمینه زیبایی پوست به نام ” Fine Fiber” ارائه کرده است. این محصول که شامل یک اسپری و یک لوسیون می باشد قرار است در ماه دسامبر تحت عنوان برند “Biomimesis Veil” به بازار عرضه گردد. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، با […]

“Kao Corp”  یک شرکت آرایشی بهداشتی ژاپنی است که فناوری جدیدی در زمینه زیبایی پوست به نام ” Fine Fiber” ارائه کرده است. این محصول که شامل یک اسپری و یک لوسیون می باشد قرار است در ماه دسامبر تحت عنوان برند “Biomimesis Veil” به بازار عرضه گردد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، با اسپری فیبرهای یک هزارم میلیمتری روی پوست لایه ای بسیار نازک تشکیل می شود که روی خال و لک های پوستی را می پوشاند. این غشاء مصنوعی بدون تغییر حالت چندین ساعت روی پوست باقی می ماند و رطوبت آن را حفظ می کند. این شرکت قیمت لوسیون زیبایی را 12 هزار ین ، دستگاه اسپری 50 هزار ین و ظرف حاوی فیبر را 8 هزار ین اعلام کرده است. از آنجاییکه این پوست مصنوعی خاصیت ترمیم زخم دارد علاوه بر مصارف زیبایی می توان از آن در زمینه درمانی نیز استفاده کرد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال