پیش فروش ساعت هوشمند موتورولا موتو 360 با بند فلزی در ورایزون

ساعت هوشمند موتورولا موتو 360 خبلی زودی پس از عرضه به فروش رسید و موجودی فروشگاه ها تمام شد. اما اگر شما خواهان این ساعت با بند فلزی بودید، حتی اگر به موقع برای خرید به فروشگاه رفته باشید، باز هم شانسی برای خریدش نداشتید. موتورولا این ساعت هوشمند را در دو نوع بند عرضه میکند که بند […]

ساعت هوشمند موتورولا موتو 360 خبلی زودی پس از عرضه به فروش رسید و موجودی فروشگاه ها تمام شد. اما اگر شما خواهان این ساعت با بند فلزی بودید، حتی اگر به موقع برای خرید به فروشگاه رفته باشید، باز هم شانسی برای خریدش نداشتید. موتورولا این ساعت هوشمند را در دو نوع بند عرضه میکند که بند چرمی از ابتدا در دستر قرار گرفته و گفته می شود بعدا با بند فلزی نیز در دسترس خواهد بود.

با این حال، در حال حاضر ورایزون، نسخه بند فلزی آن را با قیمت 300 دلار در دو رنگ مشکی و سفید (بیشتر شبیه نقره ای) پیش فروش می کند.

قیمت معمول موتو 360 با بند چرمی 250 دلار می باشد، بنابراین شما تنها 50 دلار به عنوان بهای اضافی برای بند فلزی آن پرداخت می کنید. اما قطعا این کار بهتر از خرید بند فلزی پس از این خرید ساعت هوشمند با بند چرمی است. زیرا در این صورت قیمت بند فلزی جداگانه 80 دلار خواهد بود.(قیمت بند چرمی 30 دلار می باشد)

بهرحال فعلا شما وقت زیادی برای فکر کردن درباره مزایای بند فلزی این ساعت دارید! زیرا اگر حالا یک موتو 360 از ورایزون پیش خرید کنید، در 11 نوامبر (یعنی دو ماه دیگر) آن را تحویل خواهید گرفت. البته احتمالا نسخه بند چرمی قبل از آن به انبار باز گردانده خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarna

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال