چراغ سبز دولت چین به ورود آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به بازار داخلی چین

شاید شما نیز در جریان باشید اما کشور چین به شدت بازار داخلی خود را کنترل می کند و اجازه ی ورود بسیاری از محصولات خارجی را نمی دهد. یکی از همین محصولات، تلفن های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می باشند. اما به تازگی کشور چین، چراغ سبز خود […]

شاید شما نیز در جریان باشید اما کشور چین به شدت بازار داخلی خود را کنترل می کند و اجازه ی ورود بسیاری از محصولات خارجی را نمی دهد. یکی از همین محصولات، تلفن های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می باشند.

اما به تازگی کشور چین، چراغ سبز خود را برای ورود این محصولات به بازار داخلی این کشور نشان داده است و قرار است که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در تاریخ 17 اکتبر وارد بازار کشور چین شود. و از هر دو شبکه ی TD-LTE و FDD-LTE پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که این دو تلفن هوشمند تنها در چند روز اول خود توانست بیش از 10 میلیون دستگاه به فروش برساند. حال پیش بینی های زیادی در مورد فروش آیفون شده است که بسیاری به رکورد شکنی و فروش بسیار زیاد این بازی امیدوار هستند، چرا که آیفون 5 در هفته ی اول فروش خود در آمریکا توانست 5 میلیون نسخه و در هفته ی اول فروش خود در چین توانسته است 2 میلیون نسخه به فروش برساند.

اما قیمت این تلفن هوشمند چگونه است؟

آیفون 6 قرار است با فیمت 5,288RMB یا 860 دلار برای مدل 16 گیگ و مدل 64 گیگ نیز قرار است با قیمت 6,088RMB یا 990 دلار و برای مدل 128 گیگ نیز قرار است با قیمت 6,888RMB یا 1120 دلار عرضه شوند.

نظر شما چیست؟ آیا عرضه ی آیفون می تواند در چین موفق ظاهر شود؟

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال