آیا آیفون بعدی اپل با رنگ قرمز عرضه خواهد شد؟

براساس شایعاتی که یکی از وب‌سایت‌های ژاپنی منتشر کرده، آیفون سال آینده‌ی اپل ممکن است در رنگ قرمز هم عرضه شود. به گفته‌ی این وب‌سایت که منبع آن یکی از تولیدکنندگان تایوانی بوده، اپل در آیفون بعدی خود همان طراحی آلومونیومی را به کار خواهد گرفت؛ همان طراحی که در آیفون 7، 6 اس و 6 […]

براساس شایعاتی که یکی از وب‌سایت‌های ژاپنی منتشر کرده، آیفون سال آینده‌ی اپل ممکن است در رنگ قرمز هم عرضه شود. به گفته‌ی این وب‌سایت که منبع آن یکی از تولیدکنندگان تایوانی بوده، اپل در آیفون بعدی خود همان طراحی آلومونیومی را به کار خواهد گرفت؛ همان طراحی که در آیفون 7، 6 اس و 6 شاهد آن بوده‌ایم اما رنگ جدید آیفون جدید ممکن است مهم‌ترین تغییر ظاهری آن باشد.

شاید این شایعه یکی از شایعات عجیبی باشد که تاکنون منتشر شده چراکه تمامی شایعات و گزارش‌های پیش از این حاکی از وجود بدنه‌ای شیشه‌ای و طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی آیفون بوده‌اند. حتی برخی از شایعات در مورد دهمین آیفون شرکت اپل به نمایشگری با پنل OLED هم اشاره داشته‌اند.

وب‌سایتی که این خبر را منتشر کرده پیش از این نیز در مورد رنگ‌های آیفون اپل به درستی پیش‌بینی کرده است. آیفون‌های کنونی اپل دارای رنگ‌های رز گلد، گلد، نقره‌ای، مشکی و مشکی براق هستند و بعید نیست که اپل رنگ جدیدی را به آیفون‌های خود اضافه کند. وب‌سایت مورد اشاره رنگ رز گلد و مشکی براق را به درستی پیش‌بینی کرده بود و به نظر می‌رسد بار دیگر قصد دارد تا در مورد رنگ آیفون بعدی اپل با قاطعیت هرچه بیشتر صحبت کند.

این خبر در حالی منتشر شده که اپل چندین بار نسخه‌ی ویژه‌ی محصولات خود را در رنگ قرمز عرضه کرده و ممکن است در آیفون بعدی نیز همین روند را پیش بگیرد. به‌هر‌حال برای اطمینان بیشتر باید منتظر شایعات و خبرهای بیشتر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال