چند شایعه از اچ تی سی: Hima نام پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود؟

براساس شایعات، شرکت اچ تی سی برای پرچمدار بعدی خود یک نام جدید (به جای HTC One M9) انتخاب خواهد کرد و آن Hima خواهد بود. این شایعات به استفاده از پردازنده ی بسیار قدرتمند و 8 هسته ای اسنپدراگون 810 از کوالکام با 4 هسته Cortex-A57 و 4 هسته ی A53 روی این تلفن […]

براساس شایعات، شرکت اچ تی سی برای پرچمدار بعدی خود یک نام جدید (به جای HTC One M9) انتخاب خواهد کرد و آن Hima خواهد بود. این شایعات به استفاده از پردازنده ی بسیار قدرتمند و 8 هسته ای اسنپدراگون 810 از کوالکام با 4 هسته Cortex-A57 و 4 هسته ی A53 روی این تلفن هوشمند اشاره دارند.

از دیگر مشخصات لو رفته میتوان به نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، حافظه رم 3 گیگابایتی LPDDR4، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی جدید سونی و باتری 2840 میلی آمپری اشاره کرد. از نظر نرم افزاری نیز قطعا ارائه ی اندروید 5 آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری جدید سنس 7 در دستور کار اچ تی سی قرار خواهد داشت.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که همزمان با ارائه ی این تلفن هوشمند، ورژن ویندوزی آن نیز عرضه خواهد شد.

و احتمالا شاهد یک فبلت 6.1 اینچی به نام HTC Hima Ultra باشیم که نمایشگر آن را شرکت شارپ با فناوری IGZO تولید خواهد کرد.

شایعات همچنین به وجود یک تبلت مخصوص HTC با مشخصاتی برپایه ی Nexus 9 (مانند پردازنده ی قدرتمند Nvidia و نمایشگر 9 اینچی اولترا اچ دی) و البته کمی بهبود یافته با رابط کاربری خود HTC اشاره دارند که احتمالش به دلیل تعدد شایعات بیشتر از پیش شده است.

هرچند درنهایت تمامی اینها تا زمان عرضه ی اصلی فقط شایعات هستند، اما اگر چنین محصولاتی از اچ تی سی معرفی شوند، قطعا آنها نیز مانند دو پرچمدار قبلی اچ تی سی در بین بهترین های سال 2015 قرار خواهند داشت.

اما درحال حاضر کاری که میتوان کرد، تنها انتظار برای خبرهای بعدی و احتمالا معرفی این محصولات در اوایل سال 2015 خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال