چگونه از دوربین و عکس های تلفن هوشمند خود، بهترین استفاده را داشته باشیم؟

مدل گوشی هوشمند شما مهم نیست اگر شما نتوانید از آن درست استفاده کنید. اگر گوشی شما یکی از بالاترین مدل های شرمکت های تولید کننده مثل اچ ت سی One M8 اپل آی فون 5S، سامسونگ Galaxy S5، سونی Xperia Z2 یا چیزی مشابه آن باشد، می توانید مطمئن باشید که یک دوربین نسبتا خوب دارید که همیشه […]

مدل گوشی هوشمند شما مهم نیست اگر شما نتوانید از آن درست استفاده کنید. اگر گوشی شما یکی از بالاترین مدل های شرمکت های تولید کننده مثل اچ ت سی One M8 اپل آی فون 5S، سامسونگ Galaxy S5، سونی Xperia Z2 یا چیزی مشابه آن باشد، می توانید مطمئن باشید که یک دوربین نسبتا خوب دارید که همیشه در دسترس شماست.

خب، اولین قدم در واقع عکس گرفتن است!

ممکن است هیچ حسی به خواندن دفترچه های راهنما درمورد عکاسی نداشته باشید، بنابراین باید در هنگام عکاسی حس هیجان را در خود ایجاد کنید و عکس های خود را با افراد دیگر و دوستانتان به اشتراک بگذارید و از دریافت نظرات آنها نگران نباشید.

با داشتن شور و اشتیاق در هنگام عکاسی، می توانید به جست و جو در تنظیمات دوربین و تست کردن ترفند ها بپردازید و عکاسی خود را بهبود بخشید. مانند راهنماها و ترفندهایی که در زیر برای شما آماده شده است.

 برای رسیدن به یک روش آسان و ساده در گرفتن عکس های زیبا تمرکز ما روی 5 روش ساده است که با نگاهی به تصاویر زیر می توانید آنها را به آسانی یاد بگیرید.

چگونه از دوربین و عکس های گوشی هوشمند خود بهترین استفاده را بکنیم؟

1-یک سه پایه برای تصاویر با ثبات

برای عکسبرداری در فضای باز نیاز به سه پایه وجود ندارد، اما در نور کم سه پایه باعث می شود تفاوت بین یک عکس زیبا و شفاف با یک عکس تار کاملا مشخص شود.

Get-a-tripod-for-stable-pictures

 

 

2-اهمیت نور را فراموش نکنید.

شما ممکن است بهترین دوربین را داشته باشید، اما با بی توجهی به میزان نور از کیفیت عکس های خود رنج ببرید. در تصویر زیر می توانید تفاوت میزان نور را در کیفیت عکس مشاهده کنید.

Dont-forget-about-the-crucial-importance-of-lighting

 

3-در عکاسی سبک خاص خود را بسازید.

بیشتر شما در هنگام عکاسی چندین سبک و حالت مختلف را آزمایش می کنید تا بلاخره یکی از آنها مورد پسند شما قرار گیرد، پس چرا سعی نمی کنید که عکس های زیادی با سبک های گوناگون بگیرید؟

Build-up-your-own-style-of-photography

 

4-دانلود یا خرید اپلیکیشن های ویرایش عکس با امکانات زیاد

هزاران برنامه ی ویرایش عکس وجود دارد که از طریق آنها، با روش های ساده ای می توانید عکس هایخود را زیباتر کنید.

 

Invest-in-some-good-apps

 

5- لنز و لوازم جانبی دیگر برای دوربین گوشی های هوشمند خود تهیه کنید

تلفن های هوشمند از گزینه لنز قابل تعویض مانند برخی از DSLR ها بی بهره اند، اما هنوز هم لنزهای فانتزی مانند ماکرو ،‌ چشم ماهی (Fisheye) و … برای نصب جلوی لنز دوربین تلفن هوشمند شما وجود دارد. Olloclip برای آیفون یکی از این لوازم است که می توانید برای تنوع بخشیدن به تصاویرتان استفاده کنید. یکی دیگر از لوازم جانبی وسیله ی کنترل از دور است که می توانید از خودتان عکس های زیبایی بگیرید.

Lenses-and-other-accessories-for-your-smartphone-camera

 

 

 

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال