کاربران از کار افتاده می توانند با تکنولوژِی جدید سامسونگ به وب گردی بپردازند

به تازگی سامسونگ ماوس جدید خود را که به وسیله ی سنسور های طراحی شده اش همچون یک ماوس عمل میکند، با بروزرسانی های جدید و بهبود عملکردش معرفی کرد. این ماوس که +Eyecan (آی کن پلاس) نام دارد، با استفاده از تکنولوژی های مختلفی که در خود دارد می تواند افراد از کار افتاده را […]

به تازگی سامسونگ ماوس جدید خود را که به وسیله ی سنسور های طراحی شده اش همچون یک ماوس عمل میکند، با بروزرسانی های جدید و بهبود عملکردش معرفی کرد.

این ماوس که +Eyecan (آی کن پلاس) نام دارد، با استفاده از تکنولوژی های مختلفی که در خود دارد می تواند افراد از کار افتاده را در وب گردی کمک کند و علاوه بر آن، آنها قادر خواهند بود تا به نوشتن و ویرایش کردن مطالب مختلف نیز بپردازند و تمامی این کارها با سنسورهایی انجام می شود که با حرکات چشم کار می کنند.

در این روزهایی که تکنولوژی و کار با وسایل الکترونیکی مختلف به یک دغدغه برای افراد مختلف تبدیل شده است، کسانی که نا توانی های مختلف من جمله نا توانی جسمی دارند، بسیار سخت می توانند از کامپیوتر ها و سیستم های مختلف استفاده کنند. هدف سامسونگ نیز کمک کردن به این افراد بوده و با طراحی و توسعه ی تکنولوژی جدیدش، این امکان را برای کاربران به ارمغان می آورد تا بدون استفاده از ماوس و کیبورد، به کارهای روزمره ی خود بپردازند.

samsung-eyecan-mouse-2

این سیستم دارای یک جعبه ی فیزیکی است که در جلوی کاربران قرار میگیرد و آنها با استفاده از ابزار های مختلفی که به صورت پیش فرض برای آنها تعیین شده است، می توانند با نگاه کردن به قسمت های مختلف، از دستورات مختلفی که نیاز دارند، استفاده کنند. رابط کاربری خاصی که برای این دسته از کاربران ساخته شده است، از 18 دستور مختلف تشکیل شده است که برخی از آنها شامل کپی، پیست، زوم، اسکرول و … می باشند و پس از انجام شدن این کارها، سیستم به صورت اختصاصی حرکات چشم آنها را ذخیره می کند که این، بدان معناست که کاربران می توانند با یک بار انجام این کار، عمل خود را در این سیستم ذخیره کنند. اگر سیستم ها و حرکاتی که به صورت پیش فرض در این سیستم گنجانده شده اند برای کاربران مفید نباشند، سیستمی دیگری وجود دارد که با استفاده از آن می توان تمامی بخش ها و کارهای مختلف را به صورت دستی تنظیم کرد و حتی دقت انجام کار ها را نیز بالا برد.

این سیستم برای اولین در سال 2012 و با نام EyeCan توسط سامسونگ معرفی و عرضه شد اما نسخه ی جدید آن که +EyeCan نام دارد، علاوه بر بهبود پیدا کردن عملکرد و سیستم Eye-Tracking، ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.

سامسونگ اعلام کرده است که قصد ندارد این سیستم را به صورت انبوه تولید و عرضه کند و تنها مقداری محدود از آن را تولید کرده و برای موسسات خیریه می فرستد و احتمال دارد تا سیستم متن باز آن را در اختیار همگان قرار دهد تا شرکت های مختلف بتوانند این تکنولوژی را گسترش دهند.

لینک کوتاه | منبع : Gizmag

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال