کاربران ویندوز های 32 بیتی قادر به استفاده از Adobe Lightroom 6 نخواهند بود

شرکت آدوبی یکی از بزرگترین تولید کننده ی نرم افزار های کاربردی و حرفه ای می باشد که چندی پیش، به درخواست کاربران نسخه ی اندرویدی نرم افزار ویرایش تصویر Lightroom خود را روانه ی بازار کرد تا در کنار نسخه ی iOS، در بازار تلفن های هوشمند نیز نام این شرکت بر سر زبان […]

شرکت آدوبی یکی از بزرگترین تولید کننده ی نرم افزار های کاربردی و حرفه ای می باشد که چندی پیش، به درخواست کاربران نسخه ی اندرویدی نرم افزار ویرایش تصویر Lightroom خود را روانه ی بازار کرد تا در کنار نسخه ی iOS، در بازار تلفن های هوشمند نیز نام این شرکت بر سر زبان ها باشد.

اما به تازگی در وبلاگ رسمی آدوبی خبرهایی در رابطه با نسخه ی ششم از نرم افزار Lightroom منتشر شده است که می تواند برای برخی از کاربران خوشحال کننده و برای برخی از آنها، ناراحت کننده باشد. اینگونه که اعلام شده است، نسخه ی جدید این نرم افزار از ویرایش 32 بیتی ویندوز های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد و این موضوع به دنبال اضافه شدن امکانات جدیدی می باشد که در ویندوز های 64 بیتی، امکان قرارگیری آن ها وجود دارد و به همین دلیل، این نرم افزار دیگر برای ویندوز های 32 بیتی عرضه نمی شود. همچنین ویندوز های تاریخ مصرف گذشته همچون XP نمی توانند این نرم افزار را اجرا کنند!

برای اجرای نرم افزار ویرایش عکس Adobe Lightroom 6، نیاز به ویرایش 64 بیتی از ویندوز های 7، 8 و 8.1 دارید و یا اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید، باید از Max OS 10.8 به بالا استفاده کنید. البته همچنان پشتیبانی های Adobe Lightroom 5 صورت می گیرید و کاربران می توانند همچنان این نرم افزار را در ویندوز های 32 بیتی اجرا کنند.

در پایان این خبر در رابطه با ویندوز 10 و پشتیبانی و سازگاری این نرم افزار سوال شده است که یکی از مدیران ارشد آدوبی، آقای Jeffrey Tranberry در این رابطه اعلام کرده است که شرکت Adobe فعالیت و همکاری بسیار نزدیکی با مایکروسافت و اپل دارد تا از به وجود آمدن هر گونه مشکلی جلوگیری شود. اینگونه که به نظر می رسد، ویندوز 10 نیز به صورت کامل با نرم افزار Lightroom 6 سازگاری دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال