کانسپت بسیار زیبا از تلفن هوشمند HTC One Bloom 3

مدت زمان زیادی از انتشار تصاویر انتزاعی برای اچ تی سی وان ام9 نمی گذرد. اکنون تصاویری منتشر شده که به تلفن هوشمند  اچ تی سی وان بلوم3 تعلق دارد. این تصاویر توسط Hasan Kaymak طراحی شده و ارتباطی با طراحان شرکت اچ تی سی ندارند. این تلفن هوشمند که مشخصا با اندروید 5.0 آبنبات […]

مدت زمان زیادی از انتشار تصاویر انتزاعی برای اچ تی سی وان ام9 نمی گذرد. اکنون تصاویری منتشر شده که به تلفن هوشمند  اچ تی سی وان بلوم3 تعلق دارد. این تصاویر توسط Hasan Kaymak طراحی شده و ارتباطی با طراحان شرکت اچ تی سی ندارند.

این تلفن هوشمند که مشخصا با اندروید 5.0 آبنبات چوبی عرضه خواهد شد در این تصاویر با بدنه ی فلزی و گوشه های منحنی طراحی شده است. از سایر ویژگی هایی که در این تصاویر دیده می شود می توان به اسپیکرهای دوتایی قدرتمند، صفحه نمایشی بزرگ و یک دوربین سلفی اشاره کرد. قاب پشتی گوشی در این کانسپت طراحی نشده بنابراین نمی توانیم نظری درباره ی پشت گوشی داشته باشیم. هنوز اطلاعاتی درباره ی ویژگی های فنی این تلفن هوشمند احتمالی در دست نیست ولی تصاویری که توسط این طراح منتشر شده بسیار جذاب است و بعید نیست اچ تی سی چنین محصولی طراحی کند.

درست شبیه به تمامی کانسپت ها نمی توان باور کرد چنین محصولی با چنین طراحی حقیقت پیدا کند. تصاویر بیشتری را از کانسپت این طراح در ادامه مشاهده می کنید.

HTC-One-Bloom-3-concept-by-Hasan-Kaymak (1)

HTC-One-Bloom-3-concept-by-Hasan-Kaymak (2)

HTC-One-Bloom-3-concept-by-Hasan-Kaymak (3)

HTC-One-Bloom-3-concept-by-Hasan-Kaymak (4)

HTC-One-Bloom-3-concept-by-Hasan-Kaymak (5)

لینک کوتاه | منبع:phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال