کاهش امید سامسونگ از خط تولید تلفن های هوشمندش

سرپرست بخش روابط سرمایه گذاری سامسونگ در سخنرانی اش در نیوریورک اعلام کرد شرکت قصد دارد تولید 25 تا 30 درصد از تلفن هایی هوشمندی که عرضه می کرد را متوقف کند. با این اقدام سامسونگ امیدوار است تا کاهش سودی که در سه ماهه ی سوم سال با آن روبه رو بود را جبران […]

سرپرست بخش روابط سرمایه گذاری سامسونگ در سخنرانی اش در نیوریورک اعلام کرد شرکت قصد دارد تولید 25 تا 30 درصد از تلفن هایی هوشمندی که عرضه می کرد را متوقف کند. با این اقدام سامسونگ امیدوار است تا کاهش سودی که در سه ماهه ی سوم سال با آن روبه رو بود را جبران کند.

طبیعاتا سرمایه گذاران شرکت از این خبر شاد نشده اند. بزرگترین تولید کننده ی تلفن های هوشمند دنیا اعلام کرده برای ده دوره ی متوالی سود عملیاتی بالای 15 درصد داشته است اما این میزان برای سه ماهه ی سوم سال تنها 7 درصد بوده است.

اطلاعات بیشتری از اینکه کدام تولید کدام تلفن های هوشمند در سال آینده متوقف خواهد شد در دست نیست. به احتمال زیاد تمرکز شرکت بر روی تلفن های هوشمند رده پایین و میان رده خواهد بود، سود سامسونگ در گزارش اخیر از این بخش قابل توجه نبوده است.

او همچنین اعلام کرد کمپانی تمرکز بیشتری بر روی بازار چین خواهد گذاشت و قصد دارد با زیائومی به رقابت بپردازد. شاید سامسونگ تصمیم گرفته است همانند روزهای اوجش به اولین عرضه کننده ی تلفن های هوشمند در چین تبدیل شود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال