کروم بوک 2 سامسونگ با پردازنده اینتل رسما معرفی شد

بالاخره سامسونگ از کروم بوک 2 که  با پردازنده اینتل پشتیبانی می شود پرده برداشت. این دستگاه با قیمت 250 دلار به جای مدل قبلی خود که با پردازنده ی Exynos 5 Octa پشتیبانی می شود عرضه خواهد شد. این کروم بوک با پردازنده ی Intel Celeron N2840 به همراه 2 گیگابایت حافظه ی رم […]

بالاخره سامسونگ از کروم بوک 2 که  با پردازنده اینتل پشتیبانی می شود پرده برداشت. این دستگاه با قیمت 250 دلار به جای مدل قبلی خود که با پردازنده ی Exynos 5 Octa پشتیبانی می شود عرضه خواهد شد.

این کروم بوک با پردازنده ی Intel Celeron N2840 به همراه 2 گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد. حافظه ی داخلی این دستگاه به کمک کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز قابل افزایش است. اتصال یو اس بی 2 و 3 هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش کروم بوک 2 سامسونگ 11.6 اینچ است و با رزلوشنی معادل 1366 در 768 پیکسل عرضه می شود. این دستگاه از اتصالاتی همچون بلوتوث 4، پورت HDMI و فیش صدای 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند.

همچنین این دستگاه دارای 2 اسپیکر استریو و وبکم 720p است. باتری 4.80 میلی آمپر می تواند تا 9 ساعت این دستگاه را روشن نگاه دارد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال