کسادی بی سابقه ی بازار برای سامسونگ

سامسونگ یکی از تولید کننده هایی است که سود قابل توجهی را از بازار تکنولوژی به خود اختصاص می دهد ولی به نظر می رسد در سه ماهه ی اخیر ورق برای سامسونگ برگشته است. درآمد کلی کمپانی از 56 میلیارد دلار در سه ماهه ی سوم سال گذشته به 44.7 میلیارد دلار کاهش یافته […]

سامسونگ یکی از تولید کننده هایی است که سود قابل توجهی را از بازار تکنولوژی به خود اختصاص می دهد ولی به نظر می رسد در سه ماهه ی اخیر ورق برای سامسونگ برگشته است. درآمد کلی کمپانی از 56 میلیارد دلار در سه ماهه ی سوم سال گذشته به 44.7 میلیارد دلار کاهش یافته است. این میزان  کمترین درآمد شرکت از فصل سوم 2011 تا کنون است.

456

بخش موبایل که سودآورترین بخش شرکت در سال های گذشته بوده است بزرگترین کاهش را با 15 درصد در بخش فروش شاهد بوده است. مشکل بزرکتر کاهش سود عملیاتی از 4179 میلیون دلار در فصل دوم امسال به 1653 میلیون دلار در فصل سوم است! سال گذشته برای مدت مشابه این رقم 6350 میلیون دلار بوده است.

90

سامسونگ در این فصل به بازار مختلطی پا گذاشته که در آن دستگاه های میان رده و پرچمدار در کنار هم به فروش می روند. در این سه ماه فروش گلکسی اس 5 کاهش پیدا کرده و گلکسی نوت 4 خیلی دیر عرضه شده و ممکن است فروش واقعی اش در این آمار جای نگیرد.

فروش تبلت ها با عرضه ی خانواده ی گلکسی تب اس با صفحه نمایش های Super AMOLED افزایش داشته است، اما افزایش فروش در این بخش به حدی نیست که بتواند کاهش فروش تلفن های هوشمند را جبران کند. بخش تامین لوازم جانبی و چیپست برای سایر شرکت ها برای سامسونگ تا حدی سوآور بوده است. به نظر شما دلیل افت درآمدهای این شرکت چیست؟

لینک کوتاه |منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال