کمپانی AT&T و افشای تصویری از گلکسی اس 6 همانند تی-موبایل اما با رنگی متفاوت!

اگر خبرهای قبلی تک نیوز را دنبال کرده باشید، چندی پیش، اپراتور تی-موبایل تصویری جدید از گلکسی اس 6 را به نمایش گذاشت. حالا نوبت اپراتور AT&T شده تا دقیقا همان تصویر قبلی را به عنوان تیزر تبلیغاتی خود به نمایش بگذارد. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید تنها فرق بین این دو تیزر تبلیغاتی رنگ به کار رفته در آن‌ها می‌باشد. تی-موبال از رنگ سرخ که رنگ مربوط به خود شرکت می‌شود استفاده کرده در حالی که AT&T رنگ آبی سامسونگ را ترجیح داده است….

اگر خبرهای قبلی تک نیوز را دنبال کرده باشید، چندی پیش، اپراتور تی-موبایل تصویری جدید از گلکسی اس 6 را به نمایش گذاشت. حالا نوبت اپراتور AT&T شده تا دقیقا همان تصویر قبلی را به عنوان تیزر تبلیغاتی خود به نمایش بگذارد. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید تنها فرق بین این دو تیزر تبلیغاتی رنگ به کار رفته در آن‌ها می‌باشد. تی-موبایل از رنگ سرخ که رنگ مربوط به خود شرکت می‌شود استفاده کرده در حالی که AT&T رنگ آبی سامسونگ را ترجیح داده است.

سامسونگ

گلکسی S6

عنوان “Six Appeal” هم در این تیزر تبلیعاتی به نمایش آمده که نشان دهنده این است که منبع هر دو اپراتور تیزر مرتبط با این گوشی شرکت سامسونگ است. علاوه بر انحنای کناری گوشی که ممکن است در هر دو طرف آن را مشاهده کنیم، به نظر می‌رسد دکمه‌ی Power گوشی به سمت عقب انتقال داده شده باشد. اگر نگاهی دقیق‌تر به تصویر بیندازید دکمه ی Home هم در آن بدون تغییر خاصی مشاهده می‌کنید.

گلکسی اس 6 سامسونگ به صورت رسمی در نمایشگاه کنگره جهانی بارسلون رونمایی می‌شود. این نمایشگاه روز یک شنبه کار رسمی خود را آغاز خواهد کرد. با ما همراه باشید تا جدیدترین خبرهای مربوط به نمایشگاه بارسلون را به اطلاع شما برسانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال