رونمایی مشترک کورسیر و ایسوس از نسل جدید حافظه‌های Dominator Platinum ROG

شرکت بزرگ کورسیر که یکی از پیشگامان تولید و طراحی حافظه‌های رم به حساب می‌آید، به تازگی از سری جدید رم‌های DDR4 خود با نام Dominator Platinum ROG Edition رونمایی نموده و از همکاری مشترک خود با شرکت ایسوس خبر داده است. این رم‌های جدید که در رنگ مشکی و قرمز تولید شده‌اند، به خوبی نمایانگر […]

شرکت بزرگ کورسیر که یکی از پیشگامان تولید و طراحی حافظه‌های رم به حساب می‌آید، به تازگی از سری جدید رم‌های DDR4 خود با نام Dominator Platinum ROG Edition رونمایی نموده و از همکاری مشترک خود با شرکت ایسوس خبر داده است. این رم‌های جدید که در رنگ مشکی و قرمز تولید شده‌اند، به خوبی نمایانگر رنگ مربوط به محصولات مخصوص بازی شرکت ایسوس یعنی ROG (جمهوری گیمرها) بوده و لوگوی این تیم نیز بر روی این حافظه‌ها قرار گرفته است.

فرکانس این حافظه‌ها به صورت پیش‌فرض بر روی 3200 مگاهرتز قرار گرفته که با همکاری مهندسان شرکت ایسوس، آماده‌ی استفاده با مادربوردهای سری 100 اینتل است. یکی از موارد قابل توجه در مورد این محصولات جدید، پشتیبانی از پروفایل حافظه‌ی XMP 2.0 است که کاربران به سادگی و تنها به کمک یک تنظیم ساده، می‌توانند این حافظه‌های رم را تا فرکانس 3333 مگاهرتز بر روی مادربوردهای سری Z170 شرکت ایسوس اورکلاک کنند.

اما همان‌طور که می‌دانید، محصولات سری Dominator Platinum شرکت کورسیر، از جمله بهترین و قدرتمندترین محصولات این شرکت به حساب می‌آیند که انتخاب اصلی بسیاری از گیمرها نیز هستند. طراحی بسیار خوب و استفاده از آلومینیوم در بدنه‌ی این حافظه‌ها در کنار به‌کارگیری لامپ‌های LED، باعث شده تا عملکرد این حافظه‌ها به بهترین شکل ممکن باشد. همچنین سیستم خنک‌کننده DHX نیز می‌تواند گرما را مستقیما از سوی بورد اصلی (PCB) دور نموده و شرایط لازم را برای عملکرد مناسب این حافظه‌ها فراهم نماید.

CORSAIR Announces Dominator Platinum ROG Edition Memory2

یکی از دلایل اصلی همکاری کورسیر و ایسوس، تجربه‌ی بسیار بالای شرکت ایسوس و مهندسان آن‌ها در تولید مادربوردها بوده و آن‌ها تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با این همکاری، اورکلاک کردن این حافظه‌ها را بسیار آسان‌تر از گذشته نمایند. همچنین همکاری مشترک این دو شرکت باعث شده تا تمامی محدودیت‌ها در تولید و اورکلاک کردن رم‌ها کنار زده شود و بهترین تجربه‌ی ممکن پیش روی کاربران قرار بگیرد.

پیش‌تر نیز اشاره داشتیم؛ یکی از دلایل اصلی برای موفق ظاهر شدن این حافظه‌ها در اورکلاک، امکان استفاده از پروفایل XMP 2.0 است که امکان اورکلاک را تنها با تنظیم آن در بایوس، امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین از سال 2012 تا کنون محصولات سری Dominator Platinum شرکت کورسیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته و بسیاری از اورکلاکرها برای شکستن رکورد، از این سری از محصولات شرکت کورسیر استفاده می‌کنند. پس، این همکاری می‌تواند در آینده هر دو شرکت تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

قیمتی که سازندگان برای این کیت 4x16GB در نظر گرفته‌اند، 189.99 دلار است که البته به صورت دائمی نیز توسط شرکت کورسیر، وارانتی شده و عملکرد بسیار خوب آن تضمین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال