رونمایی کورسیر و MSI از نسخه‌ی مخصوص کارت گرافیک GTX 1080 به همراه خنک‌کننده آبی

شرکت بزرگ کورسیر که در زمینه‌ی تولید حافظه‌های رم و همینطور قطعات جانبی، از شهرت بسیار بالایی برخودار است به تازگی با رونمایی از نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 به تیتر اصلی بسیاری از محافل خبری تبدیل شده است. محصول جدیدی که کورسیر از آن پرده برداشته، کارت گرافیک CORSAIR Hydro GFX GTX […]

شرکت بزرگ کورسیر که در زمینه‌ی تولید حافظه‌های رم و همینطور قطعات جانبی، از شهرت بسیار بالایی برخودار است به تازگی با رونمایی از نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 به تیتر اصلی بسیاری از محافل خبری تبدیل شده است.

محصول جدیدی که کورسیر از آن پرده برداشته، کارت گرافیک CORSAIR Hydro GFX GTX 1080 می‌باشد که در تعامل با شرکت MSI طراحی و تولید شده است. در واقع سازندگان با استفاده از یکی از کارت‌های اورکلاک شده‌ی شرکت MSI، یک خنک‌کننده آبی جدید و قدرتمند را طراحی و بر روی آن قرار داده‌اند تا بتوانند عملکرد این کارت را تا حد زیادی افزایش دهند. این موضوع باعث شده تا این محصول جدید بتواند تا حد بیشتری اورکلاک شده و در نمایش محتوای 4K نیز عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. علاوه بر این، نه تنها این کارت داغ نمی‌شود، بلکه خنک‌کننده آبی و قدرتمند آن باعث شده تا دمای 10 تا 50 درصد از نسخه‌ی اصلی کارت گرافیک GTX 1080 نیز خنک‌تر باشد.

شرکت کورسیر این دستاورد بزرگ را مدیون استفاده از خنک‌کننده قدرتمند سری Hydro با نام H55 Cooler بوده که می‌تواند گرمای کارت گرافیک را از طریق فضایی 120 میلی‌متری، به سوی رادیاتور کشانده و آن را دفع سازد. علاوه بر این، سازندگان با استفاده از یک فن 120 میلی‌متری قدرتمند و با نیوز پایین، سعی کرده‌اند تا دمای پایین این کارت را پایدار نگاه داشته و از عملکرد بسیار خوب آن اطمینان حاصل کنند.

CORSAIR Launches Hydro GFX GTX 1080 Liquid Cooled Graphics Card3

اگر سیستم خنک‌کننده کارتی قدرتمند باشد، می‌توان آن را تا میزان بیشتری اورکلاک کرد. همین موضوع باعث شده تا کلاک هسته این کارت را بتوان به صورت اتوماتیک در سه فرکانس مختلف که بالاترین آن 1847 مگاهرتز می‌باشد، اورکلاک کرد. سازندگان برای راحتی کاربران، دو حالت دیگر را نیز برای این کارت در نظر گرفته‌اند که به صورت خودکار، کلاک هسته کارت را کاهش داده و از سر و صدای بیش از حد آن جلوگیری می‌کند. تمامی سه حالت مختلف اورکلاک این کارت می‌تواند از طریق نرم‌افزار قدرتمند MSI AfterBurner بر روی کارت اعمال شود.

جدای از کولر بسیار قدرتمند این کارت گرافیک، نباید از توانایی فوق‌العاده مهندسین MSI نیز چشم پوشید. طراحی اختصاصی و فوق‌العاده هوشمند PCB این کارت باعث شده تا امکان اورکلاک کردن آن تا میزان بسیار بالایی وجود داشته باشد.

به هر شکل، محصول جدید کورسیر می‌تواند یکی از قدرتمند و بهترین محصولاتی باشد که هر گیمری به دنبال آن است. البته نباید تصور کنید که خنک‌کننده آبی این کارت باعث مشقت کاربران خواهد شد، برعکس سازندگان سعی کرده‌اند تا با طراحی بسیار خوبی این خنک‌کننده، نصب آن را تا حد ممکن آسان کرده و کاربران بتوانند بدون هیچ نگرانی، از آن استفاده نمایند.

CORSAIR Launches Hydro GFX GTX 1080 Liquid Cooled Graphics Card2

در مورد کارت گرافیک GTX 1080 نیز باید اشاره کنیم که این محصول قدرتمند با داشتن 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5X، به 2560 واحد پردازشگر CUDA مجهز بوده و می‌تواند محتوای 4K را بدون هیچ مشکلی، به نمایش درآورد. اما در مورد قیمت کارت گرافیک CORSAIR Hydro GFX GTX 1080، سازندگان هم‌اکنون فروش این محصول را با قیمت 749.99 دلار در آمریکا آغاز کرده‌اند و به زودی آن را وارد دیگر کشورها نیز خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال