گلکسی آلفا، اولین تلفن هوشمند فلزی سامسونگ در 4 آگوست رونمایی می شود

سامسونگ گلکسی آلفا اولین دستگاه سامسونگ ساخته شده از فلز می باشد. به نظر می رسد جنس فلزی شاخص تر از پلاستیک های رایج باشد و در حال حاضر محصول متفاوت از تمام تلفنهای هوشمندی خواهد بود سامسونگ تولید کرده است. در واقع قبلا شایعاتی در مورد گلکسی آلفا در قالب تصاویری منتشر شده بود که یک […]

سامسونگ گلکسی آلفا اولین دستگاه سامسونگ ساخته شده از فلز می باشد. به نظر می رسد جنس فلزی شاخص تر از پلاستیک های رایج باشد و در حال حاضر محصول متفاوت از تمام تلفنهای هوشمندی خواهد بود سامسونگ تولید کرده است.

در واقع قبلا شایعاتی در مورد گلکسی آلفا در قالب تصاویری منتشر شده بود که یک ایده ای درباره ی ظاهر این گوشی در اختیار ما قرار داده بود. اما اخبار امروز می گوید که این گوشی در کمتر از یک هفته، در 4 آگوست رونمایی می شود. این تاریخ ازمنبع قابل اعتماد SamMobile به دست آمده است که در گزارشی می گوید شایعات قبلی مربوط به رونمایی در اواسط آگوست به جلو رانده شده است.

ما چه چیزهایی می توانیم از گلکسی آلفا انتظار داشته باشیم؟

ابتدا باید گفت گلکسی آلفا یک تلفن هوشمند پرچمدار نیست. علی رغم کیفیت برتر ساخت آن، این گوشی از نظر مشخصات فنی بیشتر یک دستگاه میان رده  مثل گلکسی اس 5 مینی است.

مشخصات شایعه شده عبارتند از:

  • صفحه نمایش 4.8 اینچ با رزولوشن 720 پیکسل
  • حافظه داخلی غیر قابل ارتقا 32 گیگابایت
  • اسکنر اثرانگشت

بقیه موارد هنوز نامعلوم باقی مانده است، اما به احتمال زیاد به زودی معلوم خواهد شد، البته اگر این شایعه درست باشد. اگر چنین باشد، گلکسی آلفا دوشنبه 4 آگوست به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال