گلکسی اس 5، بهترین نمایشگر تلفنهای هوشمند را دارد

شاید فکر کنید با وجود تکنولوژی های یکسان در ساخت نمایشگر های آخرین پرچمداران سامسونگ، تفاوت خاصی جز چگالی پیکسل در آنها نیست؛ اما در واقع کیفیت و توانایی نمایشگرها در هر نسل پیشرفت محسوسی داشته که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. نمایشگر 5.1 اینچی گلکسی اس 5 سامسونگ با رزولوشن 1920 […]

شاید فکر کنید با وجود تکنولوژی های یکسان در ساخت نمایشگر های آخرین پرچمداران سامسونگ، تفاوت خاصی جز چگالی پیکسل در آنها نیست؛ اما در واقع کیفیت و توانایی نمایشگرها در هر نسل پیشرفت محسوسی داشته که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

نمایشگر 5.1 اینچی گلکسی اس 5 سامسونگ با رزولوشن 1920 در 1080، چگالی 432 پیکسل بر اینچ را برای این تلفن هوشمند به ارمغان می آورد، در حالی که گلکسی اس 4 با صفحه نمایش 5 اینچی و با همان رزولوشن، چگالی 441 پیکسل بر اینچ را داراست.

اما در مقابل باید گفت نمایشگر گلکسی اس 5، توانایی تولید 22 درصد روشنایی بیشتر نسبت به اس 4 و همچنین 13 درصد نسبت به گلکسی نوت 3 را دارد که با این توصیف، در صدر روشن ترین نمایشگرهای تلفنهای هوشمند قرار میگیرد.

بر اساس بررسی های DisplayMate، این نمایشگر با 698 نیت (nit) روشنایی در حالت حداکثر نور نمایشگر، بیشترین نور تولیدی در میان اسمارت فون ها را دارا بوده و همچنین در کمترین نور، این میزان به تنها 2 نیت میرسد که عدد بسیار جذابی به نظر میرسد و جالبتر آنکه از نظر کنتراست و رنگ باز هم کمبودی در هر دو سطح نور به وجود نمی آید.

گزارش کامل این بررسی را در این لینک میتوانید مشاهده نمایید.

لینک کوتاه | منبع : displaymate

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال