گلکسی Core Prime سامسونگ از روز 26 فوریه در ایالات متحده عرضه می‌شود

بنا به اخبار رسمی به دست آمده گوشی هوشمند Galaxy Core Prime سامسونگ از رو 26 ماه فوریه‌ی امسال با پشتیبانی شرکت ارتباطی Verizon به طور رسمی در خاک ایالات متحده عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی 4.5 اینچی …

همانطور که می‌دانید این روزها اخبار مرتبط با پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S6 از داغ‌ترین و محبوب‌ترین اخباری به شمار می‌رود که شاهد صحبت‌های گسترده‌‌ی مرتبط با آن در مراجع خبری گوناگون هستیم. اما سامسونگ در کنار تدابیر مرتبط با ارائه‌ی این محصول، همچنان به عرضه‌ی دستگاه‌های هوشمند “میان رده” و “پایین رده‌ی‌” خود هم توجه خاصی دارد و این موضوع هم اکنون با خبر عرضه‌ی رسمی گوشی گلکسی Core Prime این کمپانی از تاریخ 26 ماه فوریه (February) با پشتیبانی کمپانی ارائه کننده‌ی خدمات ارتباطی Verizon در ایالات متحده بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفت.

این گوشی هوشمند هماز ماه سپتامبر سال 2014 در کشور هندوستان عرضه شده بود اما از روز 26 ماه فوریه شاهد عرضه‌ی رسمی و گسترده‌ی آن در خاک ایالات متحده خواهیم بود. این محصول قابلیت اتصال LTE 4G را به همراه دارد و هدف اصلی عرضه‌ی آن در خاک هندوستان افزایش توانایی رقابت سامسونگ در مقابل کمپانی‌هایی همچون مایکروماکس (Micromax) و شیائومی (Xiaomi) بود که محصولات “میان رده” و “پایین رده‌ی” آن‌ها در بازارهای این کشور فوق‌العاده پرطرفدار هستند. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در گوشی گلکسی Core Prime سامسونگ اسنپدراگون 410 است که تراشه‌ای 64بیتی و تجهیز شده به چهار هسته‌ی پردازنده با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز محسوب می‌شود. رم این گوشی ظرفیتی 1 گیگابایتی دارد و حافظه‌ی داخلی آن 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به همراه خواهد داشت، امکان ارتقاء این حافظه با استفاده از اتصال رم میکرو اس‌دی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این محصول هم نمایشگری 4.5 اینچی با وضوح تصویر 800*480 پیکسل است که نهایتا تراکم پیشکلی معادل با 207 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارد. همچنین سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت به همراه رابط کاربری اختصاصی TouchWiz سامسونگ نیز به طور پیش‌فرض برای این محصول در نظر گرفته شده. سنسور دوربین اصلی آن سنسوری 5 مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلو یا اصطلاحا سلفی آن هم سنسوری 2 مگاپیکسلی‌ است.

همانگونه که اشاره داشتیم این گوشی هوشمند با پشیتبانی مستقیم شرکت خدمات ارتباطی Verizon در ایالات متحده عرضه خواهد شد و این کمپانی اعلام کرده که به زودی سیستم عامل این محصول با استفاده از یک به روز رسانی به نسخه‌ی 5.0 آب نبات چوبی اندروید ارتقاء خواهد یافت. گلکسی Core Prime به محض عرضه در خاک ایالات متحده به همراه قراردادی 2 ساله با شرکت ارتباطی Verizon قیمتی در حدود 29.99 دلار را به همراه خواهد داشت. همچنین با خرید این گوشی هوشمند، 25 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری سرویس Verizon Cloud این شرکت به عنوان هدیه به کاربران و خریداران محترم تعلق خواهد گرفت.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم این گوشی هوشمند در واقع محصولی “رده پایین” از سری محصولات سامسونگ به شمار می‌رود که با هدف رقابت با شرکت‌های فعال مرتبط با تولید این نوع محصولات طراحی و عرضه شده است. هم اکنون این گوشی هوشمند در هندوستان با قیمتی در حدود 100 دلار به فروش می‌رسد، بنابراین شرکت Verizon با تدابیر جالب توجهی اقدام به عرضه‌ی این گوشی در خاک ایالات متحده با قیمت اشاره شده، خواهد داشت. هم اکنون در خاک ایالات متحده تعداد انگشت شماری از این گوشی‌های “رده پایین” و مقرون به صرفه و تجهیز شده به صفحه نمایشی بزرگ و با وضوح تصویر مناسب، وجود دارد که این موضوع نکته‌ای جالب توجه و امیدواکننده در رابطه با استقبال کاربران از این گوشی هوشمند به شمار می‌رود. نظر شما در رابطه با گلکسی Core Prime سامسونگ و تدابیر کمپانی Verizon به منظور عرضه‌ی آن در خاک ایالات متحده با سرویس و خدماتی این چنینی چگونه است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال