یک تلفن هوشمند فلزی دیگر از سامسونگ در راه است؟ مشخصات Samsung SM-A500 لو رفت

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850 به زودی یک همتای مقرون به صرفه تر با شماره مدل SM-A500 خواهد داشت که مشخصاتش در چند وبسایت منتشر شده است. براساس گزارشات، این تلفن هوشمند یک مدل میان رده (از نظر سخت افزار) با ظاهر مجلل خواهد بود و بدنه ی کاملا فلزی خواهد داشت. البته این ویژگی […]

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850 به زودی یک همتای مقرون به صرفه تر با شماره مدل SM-A500 خواهد داشت که مشخصاتش در چند وبسایت منتشر شده است.

براساس گزارشات، این تلفن هوشمند یک مدل میان رده (از نظر سخت افزار) با ظاهر مجلل خواهد بود و بدنه ی کاملا فلزی خواهد داشت. البته این ویژگی به سختی قابل قبول است، زیرا دستگاه های رده بالای کره ای مثل گلکسی نوت 4 و نوت Edge هنور دارای قاب فلزی با قاب پشت چرم مانند هستند!

سامسونگ SM-A500 دارای پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 400 کوالکام و حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد که می تواند با اسلات کارت حافظه میکرو اس دی گسترش یابد. صفحه نمایش این دستگاه نیز 5 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 720×1280 پیکسل می باشد.

دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و باتری غیر قابل تعویض 2330 میلی آمپر ساعت با حالت Ultra Power Saving از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. لازم به توضیح است سامسونگ SM-A500 ضدآب و ضد گرد و غبار نخواهد بود.

احتمال میرود این تلفن هوشمند با مشخصات میان رده (که پاسخگوی بسیاری از کاربران معمولی هست) و با وجود بدنه ی مقاوم، اگر قیمت گذاری مناسبی داشته باشد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و فروش خوبی نیز تجربه کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال