یلدای کارآفرینان استارتاپی 97 – گزارش تصویری

یلدای کارآفرینان استارتاپی 97 در سالن همایش های برج میلاد در 28 آذر ماه 97 با حضور بیش از دو هزار نفر فعال حوزه استارتاپی و کارآفرینی برگزار شد. یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی […]

یلدای کارآفرینان استارتاپی 97 در سالن همایش های برج میلاد در 28 آذر ماه 97 با حضور بیش از دو هزار نفر فعال حوزه استارتاپی و کارآفرینی برگزار شد. یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و … برگزار می‌شود. جهت تماشای عکسها، با تک نیوز همراه باشید : (روی عکسها کلیک کنید)

در این گردهمایی بنیانگذاران و مدیران استارت‌آپ‌های شناخته‌شده از جمله دیجی‌کالا، علی‌بابا، اسنپ، تپ‌سی، الوپیک، نت‌برگ، تخفیفان، شیپور، بامیلو و … به عنوان سخنران در پنل‌ها و گفت‌وگوهای متنوع، داغ، چالش‌برانگیز و آموزشی حضور داشتند و همراه با بیان تجربیات و دستاوردهای خود به مهم‌ترین سوالات روز نیز پاسخ دادند.
همچنین دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم مهمانان ویژه این مراسم بودند.
یلدای استارت‌آپی امسال که به نوعی بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین و متنوع‌ترین رویداد دورهمی استارت‌آپی کشور تا‌کنون بوده است، در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.