لیست هتل های دبی 

دبی که طی سال‌های اخیر، پیشرفت‌های عمرانی فوق‌العاده‌ای داشته به یکی از شهرهای خارجی محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، احتمالا به موضوع اقامت فکر کرده‌اید. برای رزرو هتل دبی ما چند پیشنهاد جذاب برایتان داریم. هتل سامایا آپارتمان شارجه هتل سامایا آپارتمان شارجه یک انتخاب […]

دبی که طی سال‌های اخیر، پیشرفت‌های عمرانی فوق‌العاده‌ای داشته به یکی از شهرهای خارجی محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، احتمالا به موضوع اقامت فکر کرده‌اید. برای رزرو هتل دبی ما چند پیشنهاد جذاب برایتان داریم.

هتل سامایا آپارتمان شارجه

هتل سامایا آپارتمان شارجه

هتل سامایا آپارتمان شارجه

هتل سامایا آپارتمان شارجه یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از شارجه بازدید می‌کنند و در کنار بسیاری از امکانات مفید که با هدف تقویت اقامت شما طراحی شده‌اند، یک محیط لوکس را ارائه می‌دهد. شما از اتاق‌های آرامش بخش آشپزخانه لذت خواهید برد و می‌توانید در طول مدت اقامت خود در ارتباط باشید زیرا هتل آپارتمان سامایا شارجه وای فای رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه، هتل آپارتمان سامایا شارجه یک مرکز تناسب اندام را فراهم می‌کند و یک روز آرامش بخش از روز شلوغ شما را فراهم می‌کند. نزدیک برخی از نقاط دیدنی مشهور شارجه، مانند Eye of the Emirates Wheel و Waterfront Al Majaz ، هتل آپارتمان Samaya Sharjah یک مکان عالی برای گردشگران است. شارجه رستوران‌های مکزیکی زیادی دارد. بنابراین وقتی اینجا هستید، حتما از نقاط محبوب مانند Chili’s و Baja Fresh که غذاهای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، بازدید کنید. باید زمان اجازه دهد، پارک ناهدا یک جاذبه محبوب است که در فاصله کمی با پیاده‌روی قرار دارد. با رزرو هتل دبی از اقامت خود در شارجه لذت ببرید!

سوئیت هتل الحیات

سوئیت هتل الحیات

سوئیت هتل الحیات

رزرو هتل دبی بسیار هیجان انگیز است چرا که این شهر دارای هتل‌های فراوانی است. یکی از این هتل‌ها الحیات است. اتاق‌های هتل الحیات برای مسافرانی که از شارجه بازدید می‌کنند ، گزینه ای عالی است و بسیاری از امکانات مفید را برای افزایش اقامت شما ارائه می‌دهد. اماکن دیدنی نزدیک مانند Eye of the Emirates Wheel و Water Waterside Al Majaz و هتل الحیات را به مکانی عالی برای اقامت در هنگام بازدید از شارجه تبدیل کرده است. اتاق‌های هتل به عنوان هتل شما دارای تهویه مطبوع، یخچال و فریزر و آشپزخانه هستند و دسترسی به اینترنت با آسان و Wi-Fi آسان است.

ضمن اقامت در اتاق‌های هتل الحیات، میهمانان می‌توانند به میز جلوی 24 ساعته، دربان و سرویس اتاق دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، هتل‌های الحیات هتل یک استخر و یک رستوران در محل ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند سفر شارجه شما را لذت‌بخش‌تر کند و به عنوان یک راحتی اضافی، پارکینگ در دسترس میهمانان قرار دارد. در حالی که در شارجه، ممکن است بخواهید برخی از رستوران‌هایی را که کمی پیاده‌روی از هتل‌های الحیات فاصله دارند. شارجه همچنین به خاطر برخی موزه‌های تاریخ بسیار معروف از جمله موزه میراث شارجه، قلعه شارجه و موزه باستان شناسی شارجه شناخته شده است که خیلی با هتل‌های الحیات نیز فاصله ندارند. از اقامت خود در شارجه لذت ببرید! با خرید بلیط هواپیما از www.alibaba.ir می‌توانید پرواز خود را به دبی راحت‌تر کنید و از سفر در شهر زیبایی‌ها لذت ببرید.

هتل گلدن ساندس شارجه

هتل گلدن ساندس شارجه

هتل گلدن ساندس شارجه

ببینید چرا بسیاری از مسافران هنگام بازدید از شارجه هتل گلدن ساندز شارجه را به عنوان هتل انتخابی خود انتخاب می‌کنند. با فراهم آوردن ترکیبی ایده آل از ارزش، راحتی و امنیت، محیطی دوستانه و خانوادگی را با مجموعه‌ای از امکانات که برای مسافرانی مانند شما طراحی شده است فراهم می‌کند. هتل گلدن سندز شارجه واقع در مرکز صحرا، بزرگترین مرکز خرید شارجه، دسترسی آسان به شارجه و دبی را امکان پذیر می‌کند. مکان‌های دیدنی نزدیک مانندEye of the Emirates Wheel و Waterfront Al Majaz وGolden Sands Hotel Sharjah را به مکانی عالی برای اقامت در هنگام بازدید از شارجه تبدیل کرده است. شما از اتاق‌های آرامش بخش که دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و یخچال می‌باشد لذت خواهید برد و می‌توانید در طول مدت اقامت خود در ارتباط باشید زیرا هتل گلدن ساندز شارجه وای فای رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل دارای خدمات اتاق و دربان است. به علاوه، هتل گلدن ساندس شارجه استخر و صبحانه را در اختیار شما قرار می‌دهد و یک روز آرامش بخش را از روز شلوغ شما فراهم می‌کند. برای مهمانان دارای وسایل نقلیه، پارکینگ رایگان با امکانات نوکر در دسترس است. در حالی که در Sharjah هستید، حتماً موارد دلخواه محلی میگو را در شهر Sanobar یا Bangkok Town تجربه کنید. اگر زمان اجازه بدهد، پارک ندا یک جاذبه محبوب است که با سرعت پیاده روی فاصله دارد. در هتل گلدن ساندس شارجه، راحتی و رضایت شما آمده است و ما مشتاقانه منتظر استقبال شما از شارجه هستیم.

هتل رویال گراند سوئیت

رزرو هتل های دبی و اسکان در یک هتل ایده آل در شارجه کاری دشوار نیست. به هتل Royal Grand Suite خوش آمدید، گزینه خوبی برای مسافرانی مانند شما است. هتل رویال گراند سوئیت هتلی است که دارای اتاق‌های تهویه مطبوع، مینی بار و آشپزخانه در اتاق‌ها است و به راحتی در هنگام اقامت خود ارتباط برقرار خواهید کرد زیرا وای فای رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. هتل دارای خدمات اتاق و دربان است. به علاوه، میهمانان می‌توانند از استخر پشت بام و یک رستوران در محل لذت ببرند، که این امر باعث شده است تا بین مسافرانی که به شارجه مراجعه می‌کنند، یک انتخاب محبوب باشد. برای مهمانان دارای وسیله نقلیه، پارکینگ رایگان در دسترس است. با رزرو هتل دبی از علی بابا سفر خود را دلپذیرتر و آسانتر انجام دهید.

هتل رویال گراند سوئیت

هتل رویال گراند سوئیت

مکانهای دیدنی نزدیک مانند Waterfront Al Majaz و مسجد النور هتل رویال گراند سوئیت را به مکانی عالی برای اقامت هنگام بازدید از شارجه تبدیل کرده است. اگر کافه‌ها را دوست دارید، هتل رویال گراند سوئیت به راحتی در نزدیکی لبنیات لندن، جونز گروچر و کافه پیتزا قرار دارد. به علاوه، در طول سفر خود، برخی از موزه‌های معروف علوم مانند موزه علوم شارجه، مرکز کشف و قلب شارجه را فراموش نکنید. هتل رویال گراند سوئیت بهترین شارجه را در نوک انگشتان شما قرار می‌دهد و اقامت شما را هم آرامش بخش و هم لذت بخش می‌کند.