معرفی هتل‌های جزیره کیش در چند دقیقه

کیش یک جزیره مرجانی زیباست که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود روانه می‌کند. با وجود تفریحات مختلف آبی و گردشگری در سال‌های اخیر این جزیره زیبا به یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری در جنوب ایران تبدیل شده است. زیاد می‌شنویم که دوستان و آشنایان درحال برنامه‌ریزی برای چند روز سفر به کیش […]

کیش یک جزیره مرجانی زیباست که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود روانه می‌کند. با وجود تفریحات مختلف آبی و گردشگری در سال‌های اخیر این جزیره زیبا به یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری در جنوب ایران تبدیل شده است. زیاد می‌شنویم که دوستان و آشنایان درحال برنامه‌ریزی برای چند روز سفر به کیش هستند. با هیجان درباره سفر خود حرف می‌زنند و دل‌شان می‌خواهد امکانات تفریحی آنجا را تجربه کنند.

جزیره کیش از نظر فعالیت‌های تفریحی جذاب و مهیج و مراکز خرید می‌تواند به‌خوبی برنامه سفر شما را پر کند. مکان‌های دیدنی کیش هم کم نیستند؛ کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز و قلعه جنی فقط چن نمونه از جاذبه‌های گردشگری کیش است. بنابراین استفاده از امکانات تفریحی و کیش‌گردی سرجمع می‌تواند چند روز اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند.

اما برای این چند روز اسکان در کیش نیاز به شناخت از جزیره و اقامتگاه‌ها و هتل‌های جزیره کیش دارید تا بتوانید در جایی استراحت کنید که با انرژی و سرحال به خوش‌گذرانی بپردازید. از آنجایی که میزان تقاضا برای سفر به کیش در سال‌های اخیر زیاد بوده تعداد هتل‌ها هم در این جزیره کم نیست. از این‌رو نگاهی به لیست هتل‌های کیش ممکن است شما را دچار سردرگمی کند؛ به ویژه اینکه قرار است شما در مکانی اقامت داشته باشید که بتوانید هم از امکانات خوب بهره‌مند شوید و هم خوابی آسوده را در اتاق‌های آن تجربه کنید.

تصمیم‌گیری درباره انتخاب نهایی و رزرو هتل در کیش کار چندان ساده‌ای نیست برای همین سفربازی قصد دارد در این متن با معرفی چند هتل کیش به شما کمک کند تا زودتر به نتیجه‌گیری برسید و کوله‌بار سفر به کیش را ببندید.

چند نکته درباره انتخاب هتل در کیش مهم است که اگر هتلی آن‌ها را داشته باشد احتمالا اقامت شما در آن برابر با لحظاتی آرامش‌بخش و به‌یادماندنی است. اولین نکته شاید موقعیت مکانی هتل باشد؛ اهمیت آن از این جهت است که میزان دسترسی راحت شما را به جاذبه‌های گردشگری کیش معین می‌کند. تنوع اتاق‌ها و سوییت‌ها و تعدد امکانات و خدمات رفاهی هم در انتخاب هتل تاثیرگذار هستند. با همین نگاه، در ادامه هتل‌های کیش به شما معرفی می‌شوند تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک هتلی پنج ستاره در جزیره کیش و در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس است. موقعیت مکانی این هتل خاص و متمایز است چراکه در دو طرف ساحل هتل، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج‌فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است؛ این فضای فرح‌بخش و بسیار چشم‌نواز، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب و اقامت در این هتل باشکوه را وسوسه‌انگیز می‌کند.

خدمات حرفه ای پرسنل هتل های کیشهتل مارینا پارک دارای اتاق‌های استاندارد، دبل و تویین و انواع سوییت است. برای هر یک از این واحدهای اقامتی امکانات و خدمات فوق العاده‌ای تعریف شده که بی‌شک احساس آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تنوع امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش به گونه‌ای است که شما با هر سبک سلیقه و نیازی که باشید با لبی خندان و خاطراتی فراموش‌نشدنی این هتل را ترک خواهید کرد. شما چه بخواهید اقامتی چند روزه داشته باشید چه درصدد برگزاری مراسمی باشید به هر حال هتل مارینا پارک کیش برای شما امکانات و پیشنهاداتی دارد که به طور حتم رضایت شما محقق خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی هتل مارینا پارک کیش، داشتن ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی است که شما در آن می‌توانید قایق سواری اختصاصی، پاراسل، ماهی‌گیری و گشت‌های دریایی را تجربه کنید.

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش دارای امکانات فوق العاده‌ای است که همگی در راستای رفاه هر چه بیشتر و ایجاد اوقاتی فرح‌بخش برای شما در نظر گرفته شده‌اند؛ رستوران و کافی‌شاپ زیبا با سرو انواع غذاهای لذیذ، مجموعه تفریحی در ساحل اختصاصی، اجاره خودرو، سالن‌های کنفرانس و چند منظوره و زمین تنیس بخشی از این امکانات است که هر یک می‌تواند آرامش و خوشی را در کیش برای شما دوچندان کند.

هتل پالاس کیش

گزینه دیگری که برای اقامت پیش‌روی شماست هتل پالاس کیش است. این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین نقاط جغرافیایی جزیره واقع شده؛ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل این است که به سواحل نیلگون خلیج‌فارس، مراکز تجاری متنوع، نقاط دیدنی کیش نزدیک است و همین ویژگی موجب محبوبیت آن در میان گردشگران شده است.

هتل پالاس با معماری و دکوراسیون بسیار مدرن و منحصربه‌فرد نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اما این‌ها همه ویژگی‌های شاخص هتل پالاس کیش نیست چراکه این هتل رویایی از امکانات عالی همچون استخر روباز، رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی با خدمات شبانه‌روزی، کافی‌شاپ و سالن همایش برخوردار است.

در همان ابتدای ورود به لابی باشکوه هتل پنج ستاره پالاس متوجه زیبایی و لوکس بودن این هتل می‌شوید. بخش جذاب دیگر این هتل بوفه صبحانه آن است که از متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین بوفه‌های صبحانه در ایران است و در کنار نوشیدنی‌های رنگارنگ، هر بیننده‌ای را برای امتحان کردن خوراکی‌های مختلف وسوسه می‌کند. همچنین رستوران‌های ایرانی و فرنگی هتل با سرو غذاهایی لذیذ و ارائه خدمات شبانه‌روزی آماده خدمت به شماست تا سفر خوش و اقامت به‌یادماندنی شما در هتل پالاس کیش تکمیل شود.

هتل پالاس کیش در نزدیکی اکثر مراکز تفریحی، تجاری و گردشگری کیش ساخته شده بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید با خودرو یا پیاده به تعداد زیادی از آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در ضمن، هتل پالاس کیش از واحدهای اقامتی متنوعی بهره‌مند است که این قضیه دست شما را برای انتخاب مطابق میل و سلیقه‌تان باز می‌گذارد. چیدمان و دکوراسیون هر یک نیز زیبا و دیدنی است. چشم‌انداز اتاق‌ها نیز رو به جزیره یا دریاست و شما می‌توانید طبق سلیقه خود دست به انتخاب بزنید.  واحدهای اقامتی هتل پالاس کیش شامل اتاق سینگل، اتاق دبل، اتاق تریپل، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه و کانکت است.

هتل ترنج کیش

نمایی از هتل ترنجی کیشهتل جذاب بعدی هتل ترنج کیش است که ویژگی‌های آن به معنای واقعی کلمه، منحصربه‌فرد و رویایی است. هتل دریایی ترنج کیش ویژه کسانی است که در سفر می‌خواهند اقامتی خاص و خوابی خوش را بر روی دریا تجربه کنند که نمونه‌اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید.

این هتل پنج ستاره، تنها هتل دریایی ایران، در شمال‌غربی جزیره در منطقه‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی واقع شده است. واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش نکته‌های جذاب کم ندارد؛ اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی با اسکله‌ای چوبی به هم متصل شده‌اند که در تصویر هوایی، چیدمان این خانه‌ها شکل یک بته جقه را روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس حک کرده است.

اگر دیدن عمق دریا، تماشای طلوع و غروب خورشید و امواج دریای خلیج‌فارس و رقص ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها و مرجان‌ها از اتاق محل اقامت‌تان را فرصتی استثنایی می‌دانید در رزرو هتل ترنج کیش تردید نکنید.

البته هتل ترنج کیش امکانات هیجان‌انگیز دیگر هم دارد؛ گذراندن لحظاتی لذت بخش در کافی شاپی روی دریا و سرو انواع فست‌فودهای ساحلی، مزه کردن غذاهای مختلف در رستوران‌های بزرگ و کوچک همراه با منظره‌ای چشمگیر از غروب و آب‌های آزاد خلیج‌فارس، استفاده از سالن ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای و سالن ورزش بر روی آب، خانه بازی کودکان و سالن بیلیارد و بازی، از دیگر خدماتی است که هتل ترنج کیش به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل داریوش کیش

همان‌طور که در ابتدای این متن هم گفته شد جزیره کیش تعداد زیادی هتل را در خود جای داده است بنابراین انتخاب یک هتل خوب تصمیم آسانی نیست برای همین سفربازی قصد دارد با نگاهی اجمالی به شما در انتخاب بهترین هتل کیش کمک کند.

هتل داریوش کیش، هتل پنج ستاره دیگری است که باید به لیست خود اضافه کنید. این هتل با معماری خاصی از طرح شکوهمند تخت‌جمشید و پاسارگاد در شمال‌شرق جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل با فضای لوکس مربوط به دوره هخامنشیان، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد تا مهمانان خود را مهمان لحظاتی مفرح و خاطره‌انگیز کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین‌های ورزشی، تنها بخشی از امکانات هتل داریوش کیش است.

علت نام‌گذاری این هتل به نام داریوش این است که همه اجزا در ساخت آن از تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های محوطه و داخل عمارت، همگی برگرفته از کاخ‌های آپادانا در تخت‌جمشید است؛ این‌گونه شما علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات فوق‌العاده هتل داریوش، احساس قدم زدن و لذت بردن از حضور در یک موزه را هم تجربه خواهید کرد؛ هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هر کسی که به کیش سفر می‌کند با اقامت در هر یک از هتل‌های جزیره کیش می‌تواند بازدید از هتل داریوش را هم در برنامه‌هایش بگنجاند.

نکته مهم بعدی درباره هتل داریوش کیش این است که موقعیت مکانی مناسب این هتل دسترسی شما را به مجتمع تجاری سارینا یک، بازار پردیس 2 و ساحل را به‌آسانی امکان‌پذیر کرده است. همچنین شما می‌توانید راحت به مراکز خرید و دیگر جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها و پارک هنگام دسترسی داشته باشید.

هتل های جذاب جزیره کیشخلاصه کلام اینکه اگر جزو آن دسته از افراد هستید که در سفر به دنبال اقامت در مکانی لوکس و رویایی همراه با بهره‌مندی از امکانات عالی است در انتخاب هتل داریوش کیش شک نکنید.

هتل شایان کیش

گزینه دیگری که به‌طور حتم می‌تواند اقامت شما را در کیش متفاوت و فراموش‌نشدنی کند هتل شایان کیش است. این هتل جزو یکی از با‌سابقه‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. نکته جذاب درباره هتل شایان این است که در بهترین منطقه جزیره قرار گرفته از این‌رو دسترسی شما به مراکز تجاری مهم و مناطق گردشگری کیش بسیار راحت است. مراکز خرید پردیس، مریم مروارید و مرجان، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز،‌ ایستگاه دوچرخه‌سواری و کلوب ورزشی آبی و بولینگ مریم ازجمله این مراکز تجاری و دیدنی هستند.

هتل شایان از نظر ویژگی‌های خوب، بی‌کم و کاست است؛ بزرگترین اسکله تفریحی جزیره درست روبروی این هتل قرار دارد. همچنین با انتخاب هتل شایان کیش علاوه‌بر دسترسی‌های خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات باکیفیت هتل بهره‌مند شده و اقامتی به‌یادماندنی را در جزیره کیش تجربه کنید. در ضمن، واحدهای اقامتی هتل شایان کیش نیز شیک و متنوع و دارای امکانات عالی است. این واحدها به شکل اتاق و سوییت هستند که چشم‌اندازی رو به جزیره یا دریا دارند.

این هتل می‌تواند به بهترین شکل اوقات فراغت مهمانان را پر کند؛ سالن بیلیارد، اسنوکر و تنیس رومیز ازجمله امکاناتی است که برای شما در نظر گرفته شده تا اوقات خوشی را در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید. بعلاوه اینکه امکان کرایه دوچرخه هم در این هتل فراهم است.

هتل ایران کیش

هتل بعدی که باید آن را هم مدنظر داشته باشید هتل ایران کیش است که همچون موارد قبلی دارای مشخصه‌هایی جذاب برای اقامتی به‌یادماندنی است.

این هتل پنج ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در دو برج مجزا ساخته شده و ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و یک پارک بزرگ است.

هتل بین‌المللی ایران در جزیره کیش امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که به طور حتم در کنار خدمات عالی کارکنان آموزش‌دیده آن، اقامت را برای شما لذتبخش‌تر می‌کند. مهمترین بخش یک هتل یعنی واحدهای اقامتی نیز در هتل ایران کیش با امکانات مطلوب، دکوراسیون و معماری متفاوت، احساس آرامش و خوابی عمیق و خوش را به شما هدیه می‌دهد.

امکاناتی مانند مرکز سلامت شامل استخر، رستوران با سرو انواع غذاها، کافی‌شاپ دنج و زیبا و سالن‌های همایش و کنفرانس و اتاق جلسات مجهز در هتل ایران کیش برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان آماده و فراهم شده است.

به همه مزایای هتل ایران کیش باید موقعیت مکانی آن را هم اضافه کرد. شما با اسکان در هتل ایران کیش به‌راحتی به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش دسترسی دارید. در زمان فراغت از هر برنامه‌ای هم شما می‌توانید به فضای سبز هتل ایران سری بزنید که محیطی مناسب برای لحظاتی فرح‌بخش دارد.

هتل میراژ کیش

گزینه بعدی برای هتل که روی میز شماست هتل میراژ کیش است. این هتل ویژه کسانی است که دوست دارند در هتلی لوکس و زیبا اقامت کنند. این هتل پنج ستاره از نظر امکانات و خدمات رفاهی چیزی برای مهمانان خود کم نمی‌گذارد.

در همان ابتدای ورود نیز طراحی مدرن و زیبای سازه هتل میراژ کیش چشمان شما را به خودش خیره می‌کند. دسترسی این هتل به جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش راحت است بنابراین هتل میراژ یکی از مهترین فاکتورهای انتخاب هتل را دارد. شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید از این هتل به مراکز خرید کیش و ساحل دریا دسترسی داشته باشید.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل میراژ کیش همراه با امکانات قابل‌توجه از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. از پنجره واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید به تماشای ساحل زیبا و امواج دریای خلیج‌فارس بنشینید.

نکته دیگری که نباید درباره هتل میراژ کیش از آن غافل شد این است که امکانات و خدمات متنوعی در این هتل وجود دارد که فضای سبز اختصاصی، خدمات ترانسفر مسافر، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی و خشک‌شویی، از جمله آن‌هاست.

بهتر است در این میان، یادآوری کنیم سامانه سفربازی، مرجع ملی و قابل اعتماد برای رزرو هتل و اقامتگاه است که شما با انتخاب هر یک از هتل‌ها می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، از طریق این سامانه رسمی رزرو خود را ثبت و نهایی کنید.

هتل شایگان کیش

اگر می‌خواهید همزمان که در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش قرار بگیرید و در اتاق‌هایی با طراحی داخلی زیبا اقامت داشته باشید پیشنهاد سفربازی به شما هتل شایگان کیش است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش به شمار می‌آید.

البته ویژگی‌های عالی هتل شایگان یکی دو تا نیست که اگر همراه باشید سفربازی به‌طور خلاصه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کند تا با دیدی بهتر نسبت به رزرو هتل در کیش اقدام کنید.

نکته اول درباره هتل شایگان نزدیکی آن به بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و البته ساحل نیلگون خلیج‌فارس و اسکله تفریحی است که شما در این اسکله می‌توانید از امکانات متنوع آن ازجمله غواصی، جت‌اسکی و قایق‌سواری استفاده کنید و لذت ببرید.

واحدهای اقامتی هتل شایگان با طراحی شیک و چیدمان به سبک مدرن به معنای واقعی، مکان مناسبی برای استراحت و تجربه خوابی آسوده هستند. ضمن اینکه اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل علاوه‌بر لوکس بودن، فضایی دنج و راحت دارند به‌طوری که با اقامت در آن‌ها احساس آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران و کافه، کلوپ تفریحی و سرگرمی، مرکز تجاری با فروشگاه‌های مختلف، آرایشگاه مردانه، کرایه اتومبیل، دوچرخه و اسکوتر برقی، سالن بیلیارد بخشی از امکانات هتل شایگان کیش است. با این توضیح که سالن بیلیارد این هتل شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال‌دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس‌باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون است. همان‌طور که از امکانات هتل شایگان کیش عیان است اقامت در این هتل برابر با تجربه لحظاتی خاطره‌انگیز، پرهیجان و زیباست.

هتل ویدا کیش

انتخاب جذاب دیگری که سفربازی به شما پیشنهاد می‌کند هتل ویدا کیش است. این هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا فاصله کمی با ساحل نیلگون خلیج‌فارس و بزرگترین اسکله تفریحی جزیره کیش دارد.

ساختمان هتل ویدا کیش با معماری بسیار زیبا دارای مزایای اقامتی زیادی است؛ اولین نکته درباره این هتل موقعیت مکانی آن است. از هتل مجلل ویدا دسترسی شما به مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و کلوپ‌های تفریحی راحت است.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ویدا کیش شیک و مرتب هستند. امکانات داخل واحدهای اقامتی این هتل قابل‌توجه است و با وجود دکوراسیون زیبا و چیدمان حساب‌شده وسایل، شما احساس آرامش خواهید داشت و خوابی عمیق و آسوده را در اتاق‌های هتل ویدا کیش تجربه خواهید کرد.

کارکنان آموزش‌دیده و خوش‌برخورد هتل ویدا کیش نیز خدمات رفاهی کاملی را به شما ارایه می‌دهند که در کنار مدرن‌ترین امکانات و اتاق‌های مجهز، اوقات لذت‌بخش را برای شما در این جزیره زیبا دوچندان می‌کنند.

خلاصه اگر می‌خواهید پس از مدت‌ها کار کردن با چند روز سفر به کیش، خستگی از روح و تن‌تان به‌در کنید اقامت در هتل ویدا یک انتخاب شایسته است. علاوه‌بر اقامتی راحت در این هتل می‌توانید در کیش به تفریحات آبی بپردازید، در رستوران‌های معروف و خوب آن غذاهای لذیذ میل کنید، پاساژگردی کنید و حسابی خوش بگذرانید. البته که با وجود امکانات هتل ویدا کیش اوقات شما در زمان حضور در هتل نیز به شکل خوبی پر خواهد شد.

هتل پانوراما کیش

گزینه بعدی که باید به لیست هتل‌های کیش اضافه کنید هتل پانوراماست که در نزدیکی بلوار ساحلی و میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد؛ این موقعیت مکانی خوب موجب می‌شود تا شما حتی پیاده بتوانید به ساحل برسید. تالار شهر و سالن همایش‌های بین‌المللی کیش هم در نزدیکی هتل قرار دارد. دسترسی شما از هتل پانوراما به مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید مروارید و دیگر مجتمع‌های تجاری آسان است.

هتل 5 ستاره پانوراما کیش جزو هتل‌های نوساز در بین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل زیبا و دارای امکانات باکیفیت هستند. رستوران ایرانی، فست‌فود، فضای بازی کودکان و سالن همایش از جمله امکانات خوب هتل هستند که در زمان اقامت‌تان در هتل پانوراما کیش می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر از آن دسته از افراد هستید که به ورزش و حفظ تناسب اندام در زمان سفر مایلید، می‌توانید از سالن بدن‌سازی با دستگاه‌های پیشرفته هتل پانوراما کیش استفاده کنید یا از شنا در استخر لذت ببرید. بعد از ورزش و شنا یا گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در جزیره می‌توانید در سونا، جکوزی و حمام مغربی آرامش فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید یا از خدمات اسپا و ماساژ بهره‌مند شوید.

همچنین هتل پانوراما کیش یک سالن همایش بزرگ با ظرفیت پذیرایی از 600 نفر را به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف اختصاص داده است. به‌علاوه با اقامت در هتل پانوراما در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از خدمات پارک خودرو هتل استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی هم مهیاست.

نکته هیجان‌انگیز در هتل پانوراما هم اینکه با استفاده از خدمات اجاره خودروهای لوکس می‌توانید گوشه و کنار جزیره را با بهترین ماشین‌های روز دنیا بگردید. با این توضیح که انواع پکیج‌های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی هم ارائه می‌شود.

هتل آرامیس‌پلاس کیش

اگر نوساز بودن هتل محل اقامت‌ برای‌تان مهم است سفربازی به شما هتل آرامیس‌پلاس کیش را معرفی می‌کند. این هتل پنج ستاره یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش است که شما می‌توانید از پنجره اتاق‌تان دید بسیار خوب به سطح شهر داشته باشید.

هتل آرامیس‌پلاس کیش دارای چهار آسانسور مهمان و یک آسانسور پانارومای شیشه‌ای است. این هتل زیبا در 14 طبقه ۱۷۱ اتاق و ۶۰۰ تخت دارد. با رزرو هتل آرامیس‌پالاس نگران پارک خودرو نباشید چون این هتل از پارکینگ مسقف برخوردار است.

در زمان فراغت یا برای رفع خستگی حتما سری به استخر، سونا و سالن بدن‌سازی هتل آرامیس‌پلاس کیش بزنید و اوقاتی لذت‌بخش را تجربه کنید. امکانات دیگر این هتل شامل سالن همایش، کنفرانس، چهار غرفه تجاری و ۲ غرفه خدماتی و گردشگری، کانتر عکاسی و رستوران مرکزی با ظرفیت ۵۰۰ نفر است.

کارکنان خوش‌برخورد و مجرب هتل آرامیس‌پلاس کیش نیز تلاش خود را می‌کنند تا با ارایه خدمات رفاهی به بهترین شکل لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند.

هتل بین‌المللی کیش

هتل داریوش کیشقبول، جزیره زیبای کیش هتل‌های زیادی دارد که انتخاب و تصمیم‌گیری را سخت می‌کند اما هتل دیگری که حتما باید با آن آشنا شوید هتل بین‌المللی کیش است. این هتل پنج ستاره و نوساز، بسیار لوکس طراحی شده که امکان اقامتی فوق‌العاده را برای مهمانان مهیا کرده است.

واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی بسیار شیک و راحت هستند که تنوع آن‌ها دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. تمیزی، زیبایی، چیدمان حساب‌شده وسایل و فضای دنج و گرم همگی احساس خوب شما را در اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل دوچندان می‌کنند.

امکانات رفاهی عالی هتل بین‌المللی کیش نیز قابل‌توجه است؛ رستورانی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپی با فضایی دلنشین ازجمله این امکانات هستند. این هتل از حیث امکانات تفریحی نیز فوق‌العاده است؛ مجموعه‌ آبی، سالن بازی کودکان، خدمات ماساژ، استخر روباز، حمام سنتی، زمین تنیس و سالن زیبایی از جمله این امکانات است.

ضمن اینکه هتل بین‌المللی در قلب مرکز تجاری و اقتصادی کیش یعنی در بلوار سنایی واقع شده و همین موقعیت مکانی موجب دسترسی آسان شما به مراکز تفریحی و خرید کیش خواهد شد.

کارکنان کارآزموده و خوش‌برخورد هتل بین‌المللی کیش نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما اقامت خوشی را در جزیره کیش تجربه کنید. ضمن اینکه پارکینگ رایگان برای افرادی که به‌صورت زمینی به کیش سفر می‌کنند نیز فراهم است.

هتل فلامینگو کیش

جذابیت‌های گردشگری کیش یک طرف، تعداد هتل‌های خوب این جزیره، طرف دیگر. احتمالا حالا لیست بلندبالایی برای انتخاب محل اقامت‌تان دارید اما دست نگه دارید چون در این میان، از هتل فلامینگو کیش هم نمی‌توان گذشت. این هتل باشکوه با معماری خیره‌کننده در بلوار دریای این جزیره واقع شده است. ساختمان این هتل لوکس و زیبا به شکل دلفین طراحی شده است.

این هتل 4 ستاره با تعداد 200 اتاق، اکثرا با چشم‌اندازی رو به ساحل و به صورت ویلایی، از مسافران جزیره کیش استقبال می‌کند. اقامت در این واحدها به دلیل چیدمان زیبا و امکانات مطلوب، راحت و همراه با آسودگی‌خاطر است.

هتل فلامینگو از حیث ارایه خدمات نیز چیزی برای مهمانان خود کم نمی‌گذارد؛ امکانات تفریحی، فضای باز و محوطه سبز هتل به‌همراه آب‌نما و آلاچیق‌ها، مکان و فضای آرامش‌بخشی را برای استراحت و گذران وقت در هتل فلامینگو به ‌وجود آورده است. رستوران با منوی غذای ایرانی و دریایی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و همایش فقط گوشه‌ای از امکانات قابل‌توجه این هتل هستند.

هتل فلامینگو کیش از نظر موقعیت مکانی هم حرفی برای گفتن نمی‌گذارد چون با پیاده‌روی هم می‌توانید به اسکله بزرگ تفریحی کیش و ساحل دسترسی داشته باشید و از تفریحات آبی مانند جت‌اسکی، دوچرخه‌سواری و قایق کف شیشه‌ای لذت ببرید. همچنین شما از هتل فلامینگو خیلی راحت به بازار ونوس و مرکز خرید زیتون دسترسی دارید.

هتل تعطیلات کیش

انتخاب دیگری که می‌تواند مناسب اقامت شما باشد هتل تعطیلات کیش است. این هتل سه ستاره با معماری منحصربه‌فرد، محیطی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه دارد که با محوطه‌سازی زیبا، آب‌نما و نورپردازی زیبا امکان اقامتی به‌یادماندنی را برای شما فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل تعطیلات کیش هم عالی است به‌طوری که شما دسترسی راحتی به اماکن دیدنی از جمله ساحل نیلگون خلیج‌فارس و مراکز خریدی همچون پردیس یک و ۲ دارید، در صورتی که با خودروی شخصی به کیش سفر نکرده باشید می‌توانید برای تردد به دریا از سرویس هتل تعطیلات استفاده کنید.

اما این‌ها همه مزایای هتل تعطیلات کیش نیست چراکه این هتل از کادری مجرب و آموزش‌دیده نیز بهره‌مند است که موجب خواهد شد با ارایه خدمات رفاهی مطلوب، شما لحظاتی به‌یادماندنی را در این هتل سپری کنید.

رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی و پارک بازی کودکان از جمله امکانات هتل تعطیلات کیش است که به طور حتم می‌توانند به نیازها و سلیقه‌های مختلف مهمانان پاسخ شایسته‌ای بدهند.

هتل گاردنیا کیش

هتل مناسب بعدی هتل گاردنیا کیش است که امکانات و خدمات رفاهی عالی را به مهمانان خود ارایه می‌دهد. این هتل سه ستاره در دو فاز راه‌اندازی شده؛ فاز اول، شامل واحدهای ویلایی بزرگ و دلباز در فضایی زیبا و محوطه ای سرسبز، در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده است.

هتل زیبا شایان کیشهتل گاردنیا کیش همچنین از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است بنابراین دسترسی شما به مراکز خرید جزیره از جمله پردیس یک و ۲ راحت است.

کارکنان هتل گاردنیا کیش نیز خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و خدمات شایسته‌ای را در اختیار شما می‌گذارند. به همه این‌ها باید اتاق‌ها و سوییت‌های زیبا و راحت هتل گاردنیا کیش را هم اضافه کرد که همگی لحظات سفر را برای شما زیباتر می‌کنند.

رستوران و چای‌خانه با محیطی لوکس و دلنشین، سرویس رایگان به مراکز خرید و سالن اجتماعات فقط بخشی از امکانات هتل گاردنیاست که هر یک می‌توانند موجب رفاه بیشتر مهمانان شوند. پیشنهاد سفربازی به شما این است تا در زمان استراحت به فضای سبز هتل سری بزنید و اوقاتی را در این محیط با عزیزان‌تان سپری کنید.

همچنین خدمات تفریحی و گردشگری هتل گاردنیا، سالن بیلیارد و تفریحات گاردنیا و همچنین اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی همه روزه آماده ارائه خدمات‌رسانی به شماست.

خلاصه کلام اینکه به طور حتم هتل گاردنیا یکی از زیباترین هتل‌های کیش است، محوطه‌ای سرسبز و دیدنی دارد و خدمات خوبی را هم به مهمانان ارایه می‌دهد. به طور حتم اقامت در این هتل همراه با کیش‌گردی می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی را در دفتر زندگی‌تان ثبت کند.