بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول کجاست؟

برای تجربه یک سفر اقتصادی، خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی دارد. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت هتل‌ و بلیط استانبول محسوب می‌شود. استانبول پلی میان آسیا و اروپاست شاید به همین دلیل باشد که سفر به استانبول همواره جذابیت خاصی در میان گردشگران ایرانی دارد. نزدیکی به ایران، […]

برای تجربه یک سفر اقتصادی، خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی دارد. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت هتل‌ و بلیط استانبول محسوب می‌شود.

استانبول پلی میان آسیا و اروپاست شاید به همین دلیل باشد که سفر به استانبول همواره جذابیت خاصی در میان گردشگران ایرانی دارد. نزدیکی به ایران، آب‌وهوای معتدل، وجود جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی همه اینها موجب جذب گردشگران زیادی به استانبول می‌شوند. جاذبه های گردشگری استانبول و مراکز خرید آن در مناطق مختلفی از شهر پراکنده‌اند، با توجه به نزدیکی به هرکدام از آنها، می‌توانید رزرو آنلاین هتل استانبول خود را از فلای تودی با ارزانترین نرخ انجام دهید. با شناخت بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول، دسترسی راحت و کم‌ هزینه‌ای به جاذبه های گردشگری این شهر خواهید داشت.

هتل های استانبول در منطقه شیشلی

یکی از مناطق لوکس و مرکزی استانبول شیشلی نام دارد. این منطقه در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. با رزرو هتل در منطقه شیشلی، گردشگران دسترسی نزدیکی برای تردد به تنگه بسفر، میدان تکسیم، مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول خواهند داشت. وجود مترو و اتوبوس تردد گردشگران به مراکز خرید واقع در شیشلی نظیر آستوریا (Astoria Shopping Center)، مرکز خرید پروفیلو (Profilo Shopping Center)، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی(City’s Nişantaşı) را، راحت‌تر کرده است.

با اقامت در این منطقه گزینه‌های متفاوتی از میان هتل ‌های لوکس تا اقتصادی منطقه ششیلی در دسترس شما خواهد بود. هتل ‌های منطقه شیشلی استانبول از بهترین استانداردهای اروپایی برخوردار هستند که در میان آنها می‌توان به بیستانبول (Blisstanbul)، مرکیور استانبول بومونتی(Mercure Istanbul Bomonti)، هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel) و هتل هیلتون بسفروس (Hilton Istanbul Bosphorus) اشاره کرد. با رزرو هتل هیلتون بسفورس استانبول می‌توانید اقامتی لوکس با امکاناتی کامل را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید بهترین رستوران‌ های منطقه شیشلی را تجربه کنید، حتما سری به رستوران Nisantasi Kosebas برای خوردن کباب بره‌های خوشمزه و رستوران Adana Ocakbasi برای تجربه کباب ترکی بروید.

بهترین هتل های استانبول در منطقه سلطان احمد

منطقه سلطان احمد بر فراز تنگه بسفر واقع شده است. با رزرو هتل در منطقه سلطان احمد دیگر نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی برای بازدید از اماکن تاریخی استانبول نخواهید داشت. با خرید بلیط ارزان استانبول ازفلای تودی، می‌توانید پس از رسیدن به فرودگاه با اتوبوس، مترو یا تراموا به طور مستقیم به این منطقه بروید. دسترسی نزدیک به کاخ توپکانی، مسجد آبی و ایاصوفیه، آب‌انبار سلطنتی، بازار آراستا و.. بر جذابیت این منطقه برای اقامت گردشگران افزوده است. بهترین هتل‌ های منطقه سلطان احمد برای رزرو شامل هتل آلف استانبول (Aleph Hotel Istanbul)، نیو پرا سوئیتس (New Pera Suites) و هتل تاشکنان سلطان سوئیت استانبول (Tashkonak Sultan Suites & Apart) می‌شود.

رستوران‌ های منطقه سلطان احمد مانند رستوران پاندلی (Pandeli) و رستوران هاووزلو ( Havuzlu Restaurant) هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

بهترین هتل های استانبول در اطراف میدان تکسیم

میدان تکسیم استانبول جز معروف ترین منطقه‌ استانبول محسوب می‌شود. این منطقه با دارا بودن جاذبه‌‌ های گردشگری نظیر برج گالاتا استانبول، خیابان استقلال، مراکز خرید معروف، رستوران‌ها و چرخ‌دستی‌های سیمیت فروشی همواره مملو از گردشگرانی است که به استانبول سفر کرده‌اند. با رزرو بهترین هتل‌ های میدان تکسیم استانبول مانند هتل اوتو پرا (Otto Pera Hotel)، هتل فرونیا (Feronya Hotel) و هتل گرین پارک تکسیم (The Green Park Hotel Taksim) می‌‌توانید از امکانات و خدماتی کاملی که هتل برای مهمانان خود فراهم کرده، بهره‌مند شوید.

پس از شبگردی‌ در خیابان استقلال، خود را به صرف یک شام خوشمزه دعوت کنید. بهترین رستوران های میدان تکسیم شامل، رستوران ۳۶۰( ۳۶۰ Istanbul)، رستوران هاوس کافه (The House Café) و رستوران فاروس (Faros) می‌شود.

رزرو هتل استانبول در منطقه فاتیح

در ادامه معرفی بهترین منطقه برای رزرو هتل‌ استانبول، به منطقه فاتیح می‌رسیم. این منطقه چندین محله به نام‌های زیتین بورنو (Zeytin burnu)، ایوپ (Eyup)، دریای مارمارا، تنگه بسفر و گلدن هورن (golden horn) را دل خود جای داده؛ به همین دلیل شما انتخاب‌های منوعی برای رزرو هتل استانبول خواهید داشت. از بهترین هتل های منطقه فاتیح استانبول برای اقامتی فراموش نشدنی می‌توان به آنتیک هاستل گست هاوس(Antique Hostel & Guesthouse) و هتل اسر پریمیوم (Eser Premium Hotel & Spa) اشاره کرد.

بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول کجاست؟ | تکنابرای لذت طعم چشیدن غذاهای عثمانی، رستوران آسیتانه (Asitane Restaurant) یکی از بهترین رستوران های منطقه فاتح محسوب می‌شود. رستوران بالات ساحیل (Balat Sahil) نیز به دلیل غذاهای متنوع دریایی، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

رزرو هتل های ارزان استانبول در منطقه کاراکوی

یکی از جذاب ترین مناطق استانبول برای رزرو هتل، منطقه کاراکوی استانبول است. فروشگاه‌های رنگارنگ و رستوران‌های باکیفیت جذابیت‌های خاصی به منطقه کاراکوی بخشیده‌اند. یکی از هتل ‌های اقتصادی برای اقامت چیرز پورت‌هاوس (Cheers port) را می‌توان نام برد که در نزدیکی مدرن‌ترین مراکز خرید قرار گرفته است. این هتل‌، ساختمانی مدرن و هنری دارد که امکانات مختلفی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد.

پس از گشت‌وگذار در منطقه کاراکوی خود را به صرف یک نهار یا شام خوشمزه در رستوران‌های Karaköy Lokantası و Ma’Na دعوت کنید.

بهترین هتل های منطقه بی‌اغلو در استانبول

منطقه بی‌اغلو یکی از زیباترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. از جذابیت‌های منطقه بی‌اغلو می‌توان به گشت‌و‌گذار با ترن‌های قدیمی و قرمز معروف استانبول اشاره کرد. بی‌اغلو جز یکی از بهترین مناطق برای رزرو هتل به شمار می‌رود. هتل ویلا پرا سوئیت (Villa Pera Suite Hotel) یکی از بهترین هتل‌ های این منطقه با امکاناتی کامل و قیمتی مناسب به شمار می‌رود. در اطراف این هتل رستوران‌ های خوبی وجود دارند که برای سرو وعده‌های غذایی می‌توانید به آنها مراجعه کنید. رستوران Asmali Cavit و Mikla جز رستوران های پرطرفدار منطقه بی اغلو برای صرف یک نهار و شام خوشمزه به شمار می‌روند.

رزرو هتل های استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

برای تجربه یک سفر اقتصادی، خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی دارد. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت هتل‌ و بلیط استانبول محسوب می‌شود. با مراجعه به سایت فلای تودی و انتخاب مقصد و تکمیل سایر اطلاعات به راحتی می‌توانید قیمت هتل‌ و پروازها را در تاریخ‌های مختلف مقایسه و خرید خود را با مناسب‌ترین نرخ انجام دهید.