بزرگترین هتل های تهران کدامند؟

اگر در شهری غیر از پایتخت ساکن هستید و قصد برنامه‌ریزی برای سفری خاطره‌انگیز را دارید، بد نیست این بار تهران را انتخاب کنید. در ایام تعطیلات که اغلب پایتخت‌نشینان عازم شهرهای دیگر می‌شوند، خیابان‌های خلوت و به دور از آلودگی پایتخت بهترین فرصت را برای بازدید از تهران ایجاد می‌کنند. کافیست بهترین هتل های […]

اگر در شهری غیر از پایتخت ساکن هستید و قصد برنامه‌ریزی برای سفری خاطره‌انگیز را دارید، بد نیست این بار تهران را انتخاب کنید. در ایام تعطیلات که اغلب پایتخت‌نشینان عازم شهرهای دیگر می‌شوند، خیابان‌های خلوت و به دور از آلودگی پایتخت بهترین فرصت را برای بازدید از تهران ایجاد می‌کنند. کافیست بهترین هتل های تهران را بشناسید و یکی از آن‌ها را رزرو کنید. همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های پایتخت آشنا شوید.

معرفی ۵ مورد از بزرگ‌ترین هتل‌ها در تهران

پایتخت یک کشور همواره باید امکانات متعددی برای پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی داشته باشد. از آن جا که بسیاری از رویدادهای بین‌المللی به میزبانی ایران، در تهران برگزار می‌شوند، این شهر پر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ایست که باکیفیت‌ترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کنند. برخی از این هتل‌ها بیش از نیم قرن قدمت دارند؛ اما هنوز شکوه و زیبایی آن‌ها مسحورکننده است. با نگاهی به بزرگ‌ترین هتل های تهران، می‌توانید اقامتگاه مناسب برای اقامت در این کلانشهر را انتخاب کنید.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال را می‌توان یکی از بزرگترین هتل‌های شمال تهران دانست که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر قرار گرفته است. موقعیت مکانی فوق‌العاده این هتل سبب شده که به انتخاب خوبی برای مسافران با اهداف تجاری تبدیل شود. هتل پارسیان استقلال در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد و این یعنی بیش از ۶۰ سال از احداث این هتل می‌گذرد. در ابتدا نام رویال هیلتون بر روی این هتل گذاشته شد؛ اما پس از انقلاب، به هتل پارسیان استقلال تغییر نام داد. هتل ۵ ستاره استقلال در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع ساخته شده و دارای دو ساختمان مجزاست. مجموعاً ۵۵۰ سوئیت و اتاق در این هتل وجود دارند که همگی آن‌ها بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌کنند. جالب است بدانید که ۱۱ رستوران در هتل استقلال مشغول فعالیت هستند. همچنین چندین سالن ورزشی و استخر برای رفاه حال مسافران، تعبیه شده‌اند. پارسیان استقلال یکی از گران‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی از دیگر هتل‌های بزرگ تهران است که در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام قرار گرفته است. این هتل نیز پیش از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۶ با نام هتل هایت فعالیت خود را آغاز کرد. سپس پس از گذشت ۳۰ سال در سال ۱۳۸۶ مورد بازسازی قرار گرفت و به عنوان یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های پارسیان فعالیت خود را از سر گرفت. هتل پارسیان آزادی یک بنای ۲۸ طبقه است که ۴۷۰ واحد اقامتی را در دل خود گنجانده و بهترین خدمات رفاهی را ارائه می‌کند. این هتل لوکس ۵ ستاره با داشتن اتاق‌های متعدد و متنوع، این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که با هر میزان بودجه، اتاق مناسبی را انتخاب کنند.

رستوران‌های گوناگونی نیز در هتل پارسیان وجود دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. به عنوان مثال رستوران پارسه یک رستوران ۲۴ ساعته در هتل است که محبوبیت زیادی در میان مسافران دارد. جالب است بدانید چندین سالن لوکس و مجلل برای برگزاری انواع مراسمات نیز در هتل پارسیان آزادی در نظر گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است که انواع امکانات ورزشی و رفاهی هم در این هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل اسپیناس پالاس

به جرأت می‌توان گفت هیچ کسی نیست که نام هتل اسپیناس پالاس به گوشش نخورده باشد. پس از اقامت کریستیانو رونالدو در این هتل، اسپیناس پالاس به شهرت جهانی دست یافت. در حال حاضر این هتل لوکس و ۵ ستاره به عنوان بزرگترین هتل تهران معرفی می‌شود. اسپیناس پالاس در منطقه ۲ تهران بر روی تپه‌های ناحیه فرحزادی ساخته شده است و به همین خاطر، ویو بی‌نظیری از تهران را می‌توان از قاب پنجره‌های اسپیناس پالاس تماشا کرد. بنای این هتل در ۲۱ طبقه ساخته شده و مجموعاً ۴۰۰ واحد اقامتی دارد. بهترین و لوکس‌ترین امکاناتی که در یک هتل ارائه می‌شوند را می‌توانید در هتل اسپیناس پالاس در اختیار داشته باشید.

هتل لاله

اگر علاقه‌مند به اقامت در مرکز شهر هستید تا دسترسی مطلوبی به مراکز مهم داشته باشید، هتل لاله انتخاب مناسبی است. این هتل در مجاورت بوستان لاله تهران واقع شده و یکی از بزرگترین هتل های تهران محسوب می‌شود. هتل لاله تهران در سال ۱۳۵۰ ساخته شده و در سال ۱۳۷۶ نیز مورد بازسازی قرار گرفت. بنای این هتل بین المللی و ۵ ستاره ۱۳ طبقه است که مجموعاً ۳۷۰ اتاق در این طبقات جای گرفته‌اند. از اتاق‌های این هتل، منظره زیبایی از کوه‌های البرز و شهر تهران را تماشا خواهید کرد.

هتل بزرگ تهران

از دیگر هتل‌های مطرح پایتخت می‌توان به هتل بزرگ یا همان گراند هتل تهران اشاره کرد. البته هتل بزرگ تهران چند شعبه دارد که نخستین شعبه آن در سال ۱۳۵۶ ساخته و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل ۴ ستاره و لوکس، بنایی ۱۵ طبقه دارد و برای اقامت در آن می‌توانید یکی از ۲۰۵ اتاق موجود را انتخاب کنید. این هتل در تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری، در یکی از بهترین نقاط مرکز شهر واقع شده است.

بهترین هتل‌های پایتخت را از اسنپ تریپ رزرو کنید

هتل‌های بزرگ تهران به این پنج مورد محدود نمی‌شوند و تعداد زیادی هتل لوکس و مجهز در هر گوشه از پایتخت وجود دارند‌. اگر می‌خواهید به راحتی و بی‌دردسر آن‌ها را رزرو کنید، باید از اسنپ تریپ کمک بگیرید. این وبسایت معتبر امکان رزرو هتل‌های لوکس تهران را با کمترین قیمت فراهم می‌کند و از سوی دیگر، پروسه رزرو تنها با چند کلیک انجام خواهد شد. جالب است بدانید که می‌توان خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، اخذ ویزا، رزرو تور گردشگری و سایر خدمات این حوزه را نیز از طریق سایت اسنپ تریپ انجام داد. اسنپ تریپ، تنها مرجعی است که برای سفری به یادماندنی به آن نیاز خواهید داشت.