حسگر چراغ راهنمای ایودی با قابلیت ردیابی چراغ سبز

برای بسیاری از رانندگان، عبور از چراغ های سبز، یکی پس از دیگری، سبب شادمانیست. حالا ایودی فناوری چراغ راهنمای خود را بروزرسانی کرده تا در یافتن دقیق چراغ های سبز کمکتان باشد. این قابلیت جدید در ایودی که به نام GLOSA شناخته می شود، راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه کنترل سرعت جهت […]

برای بسیاری از رانندگان، عبور از چراغ های سبز، یکی پس از دیگری، سبب شادمانیست. حالا ایودی فناوری چراغ راهنمای خود را بروزرسانی کرده تا در یافتن دقیق چراغ های سبز کمکتان باشد.
این قابلیت جدید در ایودی که به نام GLOSA شناخته می شود، راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه کنترل سرعت جهت کاهش توقف ها به دلیل چراغ قرمز را به راننده ارایه می دهد. اگر به یاد داشته باشید، برخی از مدل های این خودرو در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، فناوری V2l را در خود داشتند که امکان دریافت اطلاعات از سیستم متمرکز مدیریت چراغ راهنما را بوسیله 4G LTE حاصل می اورد. در واقع حسگری نصب شده در چراغ راهنما اطلاعات لازم و مدت زمان باقیمانده برای تغییر چراغ قرمز به سبز را به خودرو می گوید.
با استفاده از این اطلاعات و موقعیت مکانی خودرو، مالکین ایودی می توانند سرعت پیشنهادی را روی صفحه نمایشی که پشت فرمان قرار دارد ببینند. فاصله تا چراغ قرمز، حدود سرعت در منطقه جغرافیایی و زمانبندی با توجه به چراغ، عواملی هستند که در محاسبه این سرعت پیشنهادی بکار گرفته می شوند.
شرکت اعلام کرده که GLOSA به منظور کمک در کاهش استرس ناشی از ماندن در ترافیک طراحی شده است.
تولیدکننده خودرو این فناوری را اولین بار در سال ۲۰۱۶ در لاس وگاس عرضه کرد و از ان زمان تا حال در ۴۷۰۰ منطقه از جمله دالاس، دنور،هیوستون، کانزاس سیتی، لس انجلس، نیویورک، اورلاندو، فونیکس، پورتلند، سانفرانسیسکو، واشنگتن دی سی و ویرجینیای شمالی گسترش یافته است. این گامی در جهت خلق شهرهایی مرتبط و بهم پیوسته می باشد که خودروسازان و شرکت ها به دنبالش هستند. خوشبختانه دارندگان این خودرو از قدرتی که این قابلیت به همراه دارد سو استفاده نخواهند کرد و جان عابرین پیاده یا سایر رانندگان را به خطر نخواهند انداخت. جهت مشاهده سایر اخبار، از صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال