کیف پول ارز دیجیتالی در سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ یکی از اولین و مهمترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند با قابلیت کیف پول ارز دیجیتالی این قابلیت را  در جدیدترین محصول خود یعنی گلکسی اس 10 عرضه می کند. این کیف پول ارز دیجیتالی، امکان ذخیره بیت کوئین، Ethereum و یک ارز اینترنتی مرتبط با محصولات زیبایی، به نام Cosmo Coin را به کاربران می […]

سامسونگ یکی از اولین و مهمترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند با قابلیت کیف پول ارز دیجیتالی این قابلیت را  در جدیدترین محصول خود یعنی گلکسی اس 10 عرضه می کند. این کیف پول ارز دیجیتالی، امکان ذخیره بیت کوئین، Ethereum و یک ارز اینترنتی مرتبط با محصولات زیبایی، به نام Cosmo Coin را به کاربران می دهد. این کیف پول به اینترنت وصل نیست.

گوشی های گلکسی اس 10 از اپلیکیشن های غیرمتمرکز منتخب (Dapps) پشتیبانی می کنند. اخیرا، Dapp اصلی سامسونگ با نام Cosmee در دسترس قرار داده شده است، بنابراین کاربران می توانند  پول های Cosmo  را با مشاهده محصولات در اپلیکیشن بدست بیاورند. Cosmochain، یک استارتاپ بلاکچین در کره جنوبی پشت پرده Cosmee قرار دارد. به نظر می آید که بلاکچین راهی سودمند برای ثبت مطمئن تمام مشاهدات باشد. همچنین، سامسونگ از ارز دیگری به نام Enjin Coin ، یک ارز دیجیتالی برای علاقمندان به بازی در کره جنوبی، هم پشتیبانی می کند.

سامسونگ یکی از معدود شرکت هاییست که تلفن های مرتبط با بلاکچین را عرضه کرده است و مشارکت و نقش فعالانه شرکت در این روند می تواند بر سایر بازیگران حاضر در بازار هم تاثیرگذار باشد. سال گذشته، Sirin Labs  از گوشی Finny با کیف پولی جهت ذخیره ارز دیجیتالی رونمایی کرد که بهای آن 1000 دلار بود. پس از آن HTC Exodus مبادرت به انجام چنین کاری کرد.

از منظر فنی، امکان تبدیل هر گوشی اندرویدی به یک کیف پول دیجیتال وجود دارد- تنها برنامه اندروید را برای مرورگر اپرا نصب کنید. اقدام تاثیرگذار، بکارگیری روش های مختلف در استفاده از بلاکچین برای این کیف پول هاست. مدیر ارشد HTC، فیل چن امیدواری زیاد خود نسبت به تولید گوشی هایی با قابلیت بلاکچین را ابراز کرده است، روزی که کاربران می توانند شناسه های هویتی آنلاین خود را ذخیره کنند.  اما در حال حاضر تنها قابلیت کیف پول ارز دیجیتالی را داشته و مرکزی برای برنامه های غیرمتمرکز به حساب می آیند.  به نظر می رسد سامسونگ گام اول به سمت آینده ای را برداشته که در آن،  وجود چنین قابلیتی در هر گوشی هوشمندی عادی خواهد بود. برای مشاهده خبرهای دیگر به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال