10تلفن هوشمند که هیچ وقت نمیتوانید صاحبشان شوید (قسمت سوم)

لینک قسمت دوم موتورولا دروید نسخه ی Ultra Employee   اینمحصول منحصرا از سوی اپارتور تلفن همراه وریزون عرضه شد اما حتی نمی توان آنرا از وریزون خرید! این تلفن هوشمند تنها برای کارکنان شرکت طراحی شده و برای آنها قیمت بسیاری مناسبی هم دارد. اگر واقعا مایلید این تلفن هوشمند را داشته باشید باید […]

لینک قسمت دوم

موتورولا دروید نسخه ی Ultra Employee

 ultra-red

اینمحصول منحصرا از سوی اپارتور تلفن همراه وریزون عرضه شد اما حتی نمی توان آنرا از وریزون خرید! این تلفن هوشمند تنها برای کارکنان شرکت طراحی شده و برای آنها قیمت بسیاری مناسبی هم دارد.

اگر واقعا مایلید این تلفن هوشمند را داشته باشید باید سری به سایت فروشگاهی Ebay بزنید شاید بتوانید این محصول را با قیمتی فضایی تهیه کنید!

نسخه ی Ti Ferrari تلفن هوشمند ورتو

Vertu-Ti-Ferrari-1

این تلفن هوشمند فوق العاده زیبا از سوی شرکت Vertu و با عنوان نسخه ی Ti Ferrari تولید شده است. طراحی این گوشی هوشمند با الهام از خودروی فراری مدل Berlinetta F12 انجام شده است. همانند سایر تولیدات شرکت Vertu این گوشی نیز با استفاده از با کیفیت ترین مواد موجود ساخته شده است. یکی از این مواد Alutex است که در ساخت اتومبیل‌های کمپانی فراری از آن استفاده می‌شود. قاب پشتی این محصول نیز از چرم اصل و با رنگ قرمز و سیاه است.

سونی اکسپریا اِی نسخه ی Hastune

hatsune-miku-xperia-smartphone

قاب پشتی این گوشی ژاپنی و محبوب، به طرح و ظاهر یک ستاره پاپ این کشور مزین شده است. این گوشی با رنگ آبی که رنگ موهای این ستاره است عرضه می‌شود. علاوه بر این شما به همراه این تلفن هوشمند جالب یک عدد هدفون بی‌سیم با همین طرح نیز دریافت می‌کنید.

لینک کوتاه| منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال