10 ویژگی در اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی که در سری نوکیا لومیا وجود ندارد (قسمت اول)

انتشار شایعات به پایان رسید و اکنون اچ تی وان ام 8 ویندوزی معرفی شده است. اچ تی سی، ام 8 ویندوزی را که نسخه ای از آخرین پرچمدار شرکتش است را معرفی کرده است. این تلفن هوشمند با تمام ویژگی های اچ تی سی وان ام 8 اندرویدی و سیستم عامل ویندوز فون 8.1 […]

انتشار شایعات به پایان رسید و اکنون اچ تی وان ام 8 ویندوزی معرفی شده است. اچ تی سی، ام 8 ویندوزی را که نسخه ای از آخرین پرچمدار شرکتش است را معرفی کرده است. این تلفن هوشمند با تمام ویژگی های اچ تی سی وان ام 8 اندرویدی و سیستم عامل ویندوز فون 8.1 بازار رقابت با نوکیا لومیا ها را مشوش کرده است.

ما 10 ویژگی که هم اکنون در گوشی های سری لومیا مشاهده نمی کنید ولی در اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی وجود دارد لیست کرده ایم که در سه قسمت به شما معرفی خواهیم کرد.

1.اسپیکرهای قدرتمند در قسمت جلوی تلفن هوشمند

Front-facing-stereo-speakers

در سری لومیا معمولا اسپیکرها معمولی و در قسمت پشتی گوشی وجود دارند. اما اچ تی سی وان ام ویندوزی نه تنها اسپیکرهای قدرتمند با صدای بلند دارد بلکه صدا در این تلفن های هوشمند بسیار شفاف و تمیز به گوشی می رسد که تماشای ویدئو ها را بسیار لذت بخش می کند.

2.طراحی تمام فلزی

All-metal-design

نوکیا چندی از محصولات سری لومیا را فلزی طراحی کرده اما شاید طراحی آنها به این زیبایی نباشد و همچنان لومیاهای پلاستیکی به نظر می آیند. مثال این لومیاها را می توان لومیا 925 و لومیا 930 دانست. شاید اچ تی سی وان ام 8 را بتوان بهترین گوشی فلزی دنیا دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال