رتبه‌بندی بهترین پرچمداران گوشی‌های هوشمند در زمینه دوام باطری (تا ماه می 2015)

همانطور که این روز‌ها شاهد هستید، چند ماهی است که خبر‌های مربوط به معرفی پرچمداران کمپانی‌های بزرگ و مشهور، سر‌تیتر خبرگذاری‌های متعدد سراسر دنیا بوده و هم اینک با معرفی بیشتر پرچمداران شرکت‌ها، وقت آن رسیده است که به بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازیم. با نگاهی به اطراف خود متوجه حضور گوشی‌های هوشمند […]

همانطور که این روز‌ها شاهد هستید، چند ماهی است که خبر‌های مربوط به معرفی پرچمداران کمپانی‌های بزرگ و مشهور، سر‌تیتر خبرگذاری‌های متعدد سراسر دنیا بوده و هم اینک با معرفی بیشتر پرچمداران شرکت‌ها، وقت آن رسیده است که به بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازیم. با نگاهی به اطراف خود متوجه حضور گوشی‌های هوشمند قدرتمندی از کمپانی‌های مختلف می‌شویم. سامسونگ، اپل، ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و دیگر شرکت‌های سر‌سخت چینی مثل هوآوی از جمله این موارد هستند. همه این شرکت‌های در روز‌ها و ماه‌های اخیر، پرچمداران خود را با آخرین تکنولوژی‌های خود راهی بازار‌های فروش سراسر دنیا کرده‌اند، و کاربران و طرفداران شرکت‌های مختلف، سخت در حال بررسی و تحقیق برای پیدا کردن گوشی دلخواه خود هستند. بررسی‌هایی که معمولا بر روی مقوله‌های مهمی همچون قدرت پردازشی، کیفیت نمایشگر گوشی و یا کیفیت دوربین آن انجام می‌شود. اما امروز قصد داریم تا بر روی موضوع بسیار مهمی تاکید کرده و آن را در بین پرچمداران کمپانی‌های مشهوز مقایسه کنیم. دوام باطری گوشی‌های هوشمند، موضوع مهمی است که در این مقاله قصد داریم تا آن را در گوشی‌های هوشمند مورد بررسی و آزمایش قرار داده و از اشتباه کاربران در خرید گوشی‌های هوشمند هرچند قدرتمند جلوگیری کنیم.

در بنچمارک مربوط به تست باطری گوشی‌های هوشمند، از تمامی پرچمداران کمپانی‌های معروف دنیا دعوت به عمل آوردیم و در پایان مشخص شد که پرچمداران معرفی شده در سه ماهه اخیر، پیشرفت خاصی را در زمینه دوام باطری گوشی نداشته و حتی امتیاز بسیاری از آنها از مدل‌های قبلی خودشان کمتر بوده است. مسلما طراحی لوکس و جدید گوشی‌ها و کاهش ضخامت بدنه آنها و وجود صفحه نمایش با دقت بسیار بالا (QHD) از عوامل بوجود آورنده این مشکلات بوده و میزان پایداری و دوام باطری گوشی‌های هوشمند را به خطر انداخته است. بنابراین با توجه به امتیازات کسب شده، قهرمان دور قبلی مسابقات، همچنان از مقام خود دفاع کرد و البته این جایگاه با توجه به نبود پرچمدار جدید سونی (Sony Z4) کمی متزلزل خواهد بود.

در تصاویر زیر شاهد رتبه‌بندی 10 پرچمدار برتر گوشی‌های هوشمند در زمینه دوام باطری هستید. گوشی‌هایی با دوام باطری چند روزه تا کم‌تر از یک روز که در تصویر زیر شاهد آن هستید.

در بخش زیرین این جدول نیز شاهد رتبه‌بندی سرعت شارژ شدن هر کدام از گوشی‌های هوشمند هستید. مسلما اعداد کوچکتر نشان دهنده شارژ سریع‌تر گوشی می‌باشند. معیار اعداد درج شده به دقیقه است.

10-flagship-phones-with-the-best-battery-life-May-2015

 

با این تفاسیر به نظر شما گوشی هوشمند زد4 سونی می‌تواند این رکورد را شکسته و جای نماینده موتورولا را در صدر جدول بگیرد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال