پیش‌بینی شده اپل تولید مک بوک ایر 11 اینچی را متوقف خواهد کرد

مک بوک ایر در میان دیگر مک بوک‌های شرکت اپل از جایگاه متفاوتی برخوردار است. به چند سال پیش بر می‌گردیم جایی که مشاهده مک بوک ایر اپل حس بسیار خوبی به کاربران می‌داد. این لپ‌تاپ دارای بدنه بسیار باریک و بسیار زیبایی بوده و طراحی آن سبک و ساده است. برای کسانی که به قدرت […]

مک بوک ایر در میان دیگر مک بوک‌های شرکت اپل از جایگاه متفاوتی برخوردار است. به چند سال پیش بر می‌گردیم جایی که مشاهده مک بوک ایر اپل حس بسیار خوبی به کاربران می‌داد. این لپ‌تاپ دارای بدنه بسیار باریک و بسیار زیبایی بوده و طراحی آن سبک و ساده است. برای کسانی که به قدرت سخت افزاری MacBook Pro اپل نیازی نداشته باشند مسلما این لپ‌تاپ بهترین گزینه ممکن خواهد بود. اما هم اینک با تولید مک بوک‌های 12 اینچی چه بلایی بر سر مک بوک ایر اپل خواهد آمد؟

از این رو شرکت اپل نیز آمادگی دارد از تولید دوباره این محصول خودداری نماید. مینگ چی کو، تحلیگر وب‌سایت kgi این طور اذعان داشته است که به احتمال بسیار زیاد شرکت اپل تصمیم خواهد گرفت تولید لپ‌تاپ 11 اینچی مک بوک ایر را متوقف سازد. از طرفی به جای آن به احتمال بسیار زیاد این شرکت لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر 12 اینچی را جایگزین آن کرده و به تولید نمونه‌های 13 اینچی نیز ادامه خواهد داد.

اگر به لپ‌تاپ‌های جدید شرکت اپل نیز نگاهی بیندازید متوجه خواهد شد که هیچ گونه آپدیت و بروزرسانی خاصی در آنها دیده نمی‌شود. در واقع تمامی این لپ‌تاپ‌ها دارای نسخه‌های رنگی متفاوتی بوده و در کنار آن میزان حافظه رم آنها نیز افزایش یافته است. اما در سمت دیگر قضیه این بروزرسانی‌ها آن قدر مناسب و کافی نبودند که کاربران را وادر سازند تا لپ‌تاپ‌های جدید شرکت اپل را خریداری نمایند.

در نتیجه به نظر می‌آید شرکت اپل در آینده به فکر تولید لپ‌تاپ‌هایی باشد که بروزرسانی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند. در هر صورت خبرها و شایعات جدید مبنی بر آن است که به احتمال زیاد شرکت اپل برای آخر سال میلادی کنونی معرفی یک لپ‌تاپ جدید از سری  MacBook Pro را در برنامه خود داشته باشد. در هر صورت باید منتظر بود و دید که آیا در زمینه سری MacBook Air اپل نیز خبری خواهیم شنید یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال