اطلاعات بیشتری از دوربین Moto X 2015 منتشر شد: سنسور 16-مگاپیکسلی و لرزشگر اپتیکال

اگر اخبار منتشر شده در مورد نسل سوم از گوشی‌هوشمند Moto X را دنبال کرده باشید، حتما شایعاتی که سه روز پیش در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر کرده بودیم را به یاد دارید. حالا اطلاعاتی جدید در مورد دوربین پشتی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد موتورلا قصد دارد محصولی […]

اگر اخبار منتشر شده در مورد نسل سوم از گوشی‌هوشمند Moto X را دنبال کرده باشید، حتما شایعاتی که سه روز پیش در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر کرده بودیم را به یاد دارید. حالا اطلاعاتی جدید در مورد دوربین پشتی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد موتورلا قصد دارد محصولی قدرتمند را معرفی کند.

اطلاعات لو رفته جدید، نشان می‌دهد که محصول آینده موتورلا، سنسوری 16-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی خواهد داشت که از تکنولوژی Clear Pixel نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی این گوشی‌هوشمند نیز احتمالا از سنسوری 5-مگاپیکسلی استفاده می‌کند که نشان می‌دهد با محصولی بهینه شده نسبت به نسل دوم از این گوشی که سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و جلویی داشت، روبه‌رو هستیم.

یکی دیگر از اطلاعاتی که در مورد سنسور 16-مگاپیکسلی این گوشی‌هوشمند وجود دارد، نشان می‌دهد که این محصول جدید، از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد که اثر آن، حتی در ویدئوهای ضبط شده نیز به خوبی دیده می‌شود. این دوربین همچنین قابلیت فیلم‌برداری به صورت “Slow Motion” یا “صحنه آهسته” را نیز دارد. در مورد کیفیت و سرعت فیلم‌برداری نیز سنسور این گوشی، قادر خواهد بود تا ویدئوهای مختلف را با کیفیت 4K و با نرخ 30 فریم بر ثانیه، ثبت نماید. از سوی دیگر، اگر بخواهید ویدئوها را روان‌تر ضبط کنید، می‌توانید با کیفیت 1080p و 120FPS، به چنین چیزی برسید که فوق‌العاده خواهد بود. قابلیت فیلم‌برداری 720p/240FPS نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید.

البته نباید فراموش کنید که تمامی موارد فوق، تنها شایعاتی هستند که درز پیدا کرده و هنوز به صورت رسمی، تایید نشده‌اند. از طرفی به کارگیری چنین ویژگی‌هایی برای دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند، چندان دور از انتظار نیست چرا که پیش از این، موتورلا محصولاتی همچون Nexus 6 و DROID Trubo را روانه‌ی بازار کرده است.

ایا موتورلا می‌تواند با معرفی پرچم‌دار جدید خود در آینده، با شرکت‌های دیگر رقابت کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال