آیا آیفون‌های سال 2017 اپل به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهند بود؟

همان‌طور که احتمالا می‌دانید به زودی شرکت اپل از گوشی‌های جدید سری آیفون خود رونمایی به عمل خواهد آورد. از طرفی گوشی هوشمند رقیب آن از فناوری حسگر تشخیص دهنده اثر عنبیه چشم استفاده می‌کند. در این صورت این سوال پیش می‌اید که شرکت اپل چه زمانی قرار است از این فناوری استفاده کند؟ به […]

همان‌طور که احتمالا می‌دانید به زودی شرکت اپل از گوشی‌های جدید سری آیفون خود رونمایی به عمل خواهد آورد. از طرفی گوشی هوشمند رقیب آن از فناوری حسگر تشخیص دهنده اثر عنبیه چشم استفاده می‌کند. در این صورت این سوال پیش می‌اید که شرکت اپل چه زمانی قرار است از این فناوری استفاده کند؟ به احتمال بسیار زیاد در آیفون 7 این موضوع عملی نخواهد بود. اما سال 2017 چه طور؟ همان طور که احتمالا می‌دانید، سال 2017، دهمین سال تولید گوشی‌های آیفون می‌باشد. از این رو احتمالا شرکت اپل در آن سال آیفون بسیار خاصی را راهی بازار خواهد کرد. جالب است بدانید که بعضی از خبرها و شایعات حول پرچمدار سال 2017 این شرکت از همین الان در حال انتشار می‌باشند.

کمپانی بزرگی به نام Xintec قرار است حسگرهای تشخیص دهنده اثر عنبیه چشم مربوط به آیفون‌ها را به تولید انبوه برساند. از این رو به احتمال بسیار زیاد این سنسور جدید را در گوشی آیفون سال 2017 اپل خواهیم دید. اما همان طور که می‌دانید شرکت سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی نوت 7 خود رونمایی به عمل آورده است که در کنار حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت، دارای سنسور اسکنر عنبیه چشم نیز می‌باشد.

در کنار حسگر عنبیه چشم، احتمال دارد پرچمدار سال 2017 اپل از نمایشگر امولد با حاشیه بسیار کم به همراه بدنه‌ای تمام شیشه‌ای نیز استفاده نماید. از طرفی با حذف کلید هوم گوشی، حسگر تاچ آیدی این سری از گوشی‌ها در داخل خود نمایشگر تعبیه خواهد شد.

در هر صورت شاید بهتر باشد بدانید که شرکت اپل قرار است در تاریخ هفتم ماه سپتامبر (مصادف با 17ام شهریور ماه) از گوشی‌های جدید آیفون خود در شهر سان فرانسیسکو به طور رسمی رونمایی به عمل آورد. دو روز بعد از این تاریخ نیز پیش فروش آن آغاز خواهد گشت و در تاریخ 16ام ماه سپتامبر نیز شاهد عرضه رسمی آیفون‌های جدید خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال