وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید شد

طبق گزارشات و گفته‌‎هایی که شنیده می‎شوند، قرار است گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به نسبت نسل قبلی خود تغییرات زیادی داشته باشد. شروع این تغییرات با نام آن خواهد بود که طبق شایعات قرار است از عدد 6 به 7 تغییر پیدا کند تا هم ردیف با سری گلکسی اس 7 این شرکت قرار بگیرد. […]

طبق گزارشات و گفته‌‎هایی که شنیده می‎شوند، قرار است گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به نسبت نسل قبلی خود تغییرات زیادی داشته باشد. شروع این تغییرات با نام آن خواهد بود که طبق شایعات قرار است از عدد 6 به 7 تغییر پیدا کند تا هم ردیف با سری گلکسی اس 7 این شرکت قرار بگیرد.

اخبار دیگر اشاره به صفحه‎ی نمایش خمیده و قابلیت نوشتن روی آن با قلم نوری S دارند.

تا این‎که اخیرا خبری مبنی بر این شنیدیم که احتمال اضافه کردن سنسور عنبیه‎ی چشم به گوشی گلکسی نوت 7 وجود دارد. حالا به نظر می‎رسد که واقعا شاهد وجود یک اسکنر عنبیه‎ی چشم در گوشی گلکسی نوت 7 خواهیم بود چون شرکت کره‎ای Patron اعلام کرده که مزایده‎ای را برنده شده تا تمامی این سنسورها را این شرکت تامین کند.

شرکت Patron یک ماه قبل این مزایده را برنده شده ولی اطلاعات مربوط به آن تازه فاش شده است. این شرکت تنها شرکتی خواهد بود که این ماژول‎های بیومتریک را خواهد ساخت که بایستی در کنار دوربین سلفی نوت 7 قرار بگیرند.

شایعه شده که گوشی گلکسی نوت 7 در یک رویداد ویژه در نیویورک در تاریخ 12 مرداد رونمایی می‎شود. برای اخبار بیشتر در این رابطه در طی هفته‎های آتی با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال