احتمالا تا سال 2017 بیش از 50 درصد از گوشی‌های هوشمند به سنسورهای حسگر اثر انگشت مجهز خواهند شد

زمانی را به یاد بیاورید که برای باز کردن قفل گوشی خود تنها باید دکمه‌های تماس و ستاره را فشار می‌دادیم و درواقع جدا از مسائل امینتی، مشکلات زیادی در آن زمان برای باز کردن قفل گوشی وجود داشت. بعد از آن، رمزهای عبور برای گوشی‌ها روی کار آمدند و با روی کار آمدن اندروید […]

زمانی را به یاد بیاورید که برای باز کردن قفل گوشی خود تنها باید دکمه‌های تماس و ستاره را فشار می‌دادیم و درواقع جدا از مسائل امینتی، مشکلات زیادی در آن زمان برای باز کردن قفل گوشی وجود داشت. بعد از آن، رمزهای عبور برای گوشی‌ها روی کار آمدند و با روی کار آمدن اندروید به عنوان یک پلتفرم مطرح در گوشی‌های‌هوشمند، قابلیت باز شدن قفل گوشی به صورت الگو فراهم آمد.

به‌هر‌حال با نزدیک شدن به سال 2017 و پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی‌های دنیای امروزی، حسگرهای بایومتریک راه خود را در گوشی‌های‌هوشمند باز کرده‌اند و انتظار می‌رود تا سال آینده، بیش از نیمی از گوشی‌های‌هوشمند به سنسورهای حسگر اثر انگشت مجهز شوند. فعلا و در سال جاری، حدود 40 درصد از گوشی‌های‌هوشمند از این تکنولوژی استفاده می‌کنند که نسبت به سال گذشته و آمار 20 درصدی، پیشرفتی قابل ملاحظه محسوب می‌شود. در حالیکه موتورلا اولین شرکتی بود که در گوشی‌های خود از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کرد، این اپل بود که با به‌کارگیری حسگر اثر انگشت در آیفون 5 اس، این تکنولوژی را باری دیگر مطرح کرد و امروزه آن را در بیشتر گوشی‌های‌هوشمند شاهد هستیم.

سامسونگ هم به تازگی با معرفی گلسی نوت 7 و به کارگیری اسکنر عنبیه‌ چشم سعی بر این داشته تا گامی دیگر را در پیشرفته‌تر کردن قفل گوشی‌های‌هوشمند بردارد اما تا به کارگیری این تکنولوژی به صورت فراگیر و رفع معایب آن زمان زیادی طول خواهد کشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال