[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] رونمایی اینفینیتی از اتومبیل Q60 Sports Coupe 2017

نمایشگاه دیترویت 2016 پذیرای یکی دیگر از خودروهای بسیار زیبا و لوکسی بود که شرکت اینفینیتی معرفی نمود، خودروی Q60 Sports Coupe که قرار است اواخر سال 2016 وارد بازار شده و به موتور سه لیتری و V6 مجهز خواهد بود. موتور جدید VR30 این خودرو باعث شده تا بتوانیم این محصول را در زمره‌ی خودروهای قدرتمند بازار قرار […]

نمایشگاه دیترویت 2016 پذیرای یکی دیگر از خودروهای بسیار زیبا و لوکسی بود که شرکت اینفینیتی معرفی نمود، خودروی Q60 Sports Coupe که قرار است اواخر سال 2016 وارد بازار شده و به موتور سه لیتری و V6 مجهز خواهد بود. موتور جدید VR30 این خودرو باعث شده تا بتوانیم این محصول را در زمره‌ی خودروهای قدرتمند بازار قرار دهیم چرا که موتور دوقوله‌ی این اتومبیل، می‌تواند قدرتی ما بین 600 تا 800 اسب بخار داشته باشد. خریداران کشور آمریکا نیز می‌توانند این محصول را به صورت سفارشی و در مدل‌هایی با موتورهای مختلف، خریداری نمایند.

2017 Infiniti Q60 Sports Coupe first look 3

در کنار این موضوع، سازندگان قصد دارند این محصول جدید را به همراه یک موتور 4 سیلندر دو لیتری با سوخت گازولین نیز وارد بازار نمایند، موتوری که می‌تواند در شرایط عادی، عملکرد بسیار خوبی داشته و آلودگی کمتری را ایجاد نماید. با وجود چنین موتوری، توان خودرو به 208 اسب بخار کاهش پیدا می‌کند اما هنوز هم می‌توان این محصول را یک خودروی فوق‌العاده دانست.

2017 Infiniti Q60 Sports Coupe first look 2

یکی از تکنولوژی‌های بسیار خوبی که در این اتومبیل به کار گرفته شده، Digital Dynamic Suspension (یا سیستم تعلیق دیجیتال پویا) نام دارد که شاید بتواند تجربه‌ای کاملا متفاوت را از رانندگی پیش رویتان قرار دهد.

به هر شکل این اتومبیل نیز همانند بسیاری دیگر از خودروهای بازار به همراه ویژگی‌ها و امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند حق انتخاب را برای کاربران به همراه داشته باشد.

2017 Infiniti Q60 Sports Coupe first look 4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال