[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] Lincoln نیز پرچم‌دار لوکس و قدرتمند خود را در نمایشگاه دیترویت معرفی کرد

نمایشگاه خودرو دیترویت محلی مناسب برای معرفی بسیاری از خودروهای بزرگ بازار می‌باشد و به دنبال این موضوع و معرفی بسیاری از اتومبیل‌ها توسط سازندگان مختلف، شرکت انگلستانی Lincoln از پرچم‌دار جدید خود با نام Lincoln Continental 2017 رونمایی نمود. این محصول جدید در کنار طراحی بسیار خوب و زیبایی که دارد، از آخرین تکنولوژی‌ها و […]

نمایشگاه خودرو دیترویت محلی مناسب برای معرفی بسیاری از خودروهای بزرگ بازار می‌باشد و به دنبال این موضوع و معرفی بسیاری از اتومبیل‌ها توسط سازندگان مختلف، شرکت انگلستانی Lincoln از پرچم‌دار جدید خود با نام Lincoln Continental 2017 رونمایی نمود. این محصول جدید در کنار طراحی بسیار خوب و زیبایی که دارد، از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز نیز استفاده می‌نماید و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در کنار دارا بودن یک خودروی اصیل و لوکس، از آخرین استانداردها و تکنولوژی‌ها نیز بهره برند.

قدرت این خودروی لوکس توسط یک موتور 3 لیتری V6 تامین می‌گردد، موتوری که می‌تواند 400 اسب بخار نیرو تولید نماید. اطلاعاتی که پیش از شروع نمایشگاه در مورد این خودرو لوکس منتشر شده بود نیز همگی درست بودند و این خودرو به صورت دیفرانسیل-جلو عرضه خواهد شد. هر چند امکان تغییر بر روی حالت four wheel drive نیز وجود دارد که با فعال شدن سیستم Dynamic Torque Vectoring، می‌توان از آن استفاده نمود.

17lincolncontinental_04_hr

به هر حال لینکولن همانند دیگر شرکت‌ها بر روی ویژگی‌های فنی خودرو تاکید زیادی نداشته و تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی یک راحتی خالص گذاشته‌اند. آنها دوست دارند که کاربران در بهترین شرایط قرار گرفته و تمامی اِلِمان‌های خودروهای لوکس و اسپرت را به صورت یکجا داشته باشند.

conti_1

همانطور که اشاره داشتیم، سازندگان تاکید زیادی بر روی راحتی دارند و می‌خواهند خودرویی لوکس را با امکانات بسیار زیاد عرضه کنند. عمده‌ی خریداران خودروهای لوکس نیز به دنبال همین موضوع بوده و شاید قدرت موتور و موارد مشابه، اهمیت بسیار کمتری نسبت به دیگر موارد برای آنها داشته باشد. به دنبال همین موضوع، سازندگان از سیستمی با نام Perfect Position بهره برده‌اند که می‌تواند به صورت پیش‌فرض، در 30 حالت مختلف تنظیم و متناسب با شرایط ایجاد گردند.

17lincolncontinental_08_hr

سیستم‌های متعدد دیگر برای افزایش امنیت سرنشینان، از دیگر مواردیست که سازندگان تمرکز زیادی بر روی آنها داشته‌اند. در اتومبیل Lincoln Continental 2017 انواع مختلفی از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف برای پیشگیری از مشکلات مختلف وجود دارد که می‌تواند امنیت کاربران را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

17lincolncontinental_11_hr

به هر حال سازندگان با معرفی این پرچم‌دار، تمام تلاش خود را داشته‌اند تا خودرویی لوکس را در کنار امکانات بالا معرفی نمایند. Lincoln Continental 2017 نیز در این نمایشگاه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و امکانات بسیار بالای آن، سبب شده بسیاری از تحلیل‌گران، این اتومبیل را رقیبی جدی برای شرکت‌های BMW ،Audi و Mercedes Benz بدانند.

17lincolncontinental_05_hr

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال