[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] رونمایی آئودی از نسل جدید A4

بالاخره پس از گذشت هشت سال، در نمایشگاه دیترویت بود که شرکت آئودی تصمیم به رونمایی از نسل جدید خودروی A4 گرفت و این محصول لوکس را با ظاهری جدیدتر، امکانات بیشتر و قدرتی بالاتر، معرفی کرد. سازندگان سعی کرده‌اند با استفاده از زبان طراحی جدید شرکت فولکس‌واگن، قیمت خودروی خود را در عین افزایش […]

بالاخره پس از گذشت هشت سال، در نمایشگاه دیترویت بود که شرکت آئودی تصمیم به رونمایی از نسل جدید خودروی A4 گرفت و این محصول لوکس را با ظاهری جدیدتر، امکانات بیشتر و قدرتی بالاتر، معرفی کرد. سازندگان سعی کرده‌اند با استفاده از زبان طراحی جدید شرکت فولکس‌واگن، قیمت خودروی خود را در عین افزایش قدرت و کارایی، کاهش دهد. به همین جهت قیمت مدل دیفرانسیل جلو این خودرو 38,520 دلار قیمت خواهد داشت و مدل دیگری که با سامانه‌ی چهار چرخ متحرک عرضه خواهد گشت نیز 40,350 دلار قیمت‌گذاری شده است.

قدرت این خودرو نیز قرار است 252 اسب بخار و گشتاور آن نیز 273 پوند بر فوت باشد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که تمامی مدل‌های این خودرو به همراه سیستم انتقال 7-دنده و دو کلاچه S Tronic با موتور 2 لیتری عرضه می‌گردند که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را برای کاربران رقم بزند.

news-2017-audi-a4-11

آئودی اذعان داشته که برای نسل جدید A4، از یک سیستم تعلیق بسیار پیشرفته و مناسب برای قسمت عقبی خودرو استفاده نموده که علاوه بر افزایش کارایی، می‌تواند به خاطر کمتر شدن وزن اجزای مختلف خودرو، نتیجه‌ای بسیار خوب نیز داشته باشد.

مجهز بودن این خودرو به آخرین استاندرهای روز سبب شده تا کاربران بتوانند هر آنچه را که از یک خودروی لوکس انتظار دارند، در A4 2017 ببینند. سیستم کنترل آب و هوا، آینه‌های برقی مجهز به گرم‌کن، هشت حالت مختلف برای تنظیم صندلی‌ها، سان‌روف و …، از مواردی هستند که شاید بتوانیم به آنها اشاره‌ای داشته باشیم.

news-2017-audi-a4-4

در قسمت جلویی این خودرو نیز نمایشگری 12.3-اینچی با نام Virtual Cockpit قرار گرفته که با مجهز بودن به پردازنده‌ای چهار هسته، می‌تواند نهایت استفاده از نقشه‌ی گوگل را به همراه داشته باشد. حتی این امکان برای کاربران وجود دارد که بخواهند از صفحه‌نمایشی 7 یا 8.3 اینچی نیز برای این قسمت استفاده نمایند.

در مورد امنیت خودرو، آئودی سعی کرده تا هر کاری می‌تواند برای افزایش امنیت A4 2017 انجام دهد، به همین جهت علاوه بر تقویت ترمزهای خودرو، به صورت خودکار تمامی پنجره‌ها و سان‌روف را در حالت عادی بسته نگاه خواد داشت. همچنین این امکان برای خودرو وجود دارد تا در سرعت 52 مایل بر ساعت بتواند خودروهای بدون حرکت در کنار خیابان را نیز تشخیص دهد. چنین ویژگی بسیار خوبی می‌تواند در مواردی همچون ترافیک‌ها، از گاز دادن بیش از حد رانندگان جلویگری نموده و در صورت نیاز آنها را در مورد خطرات احتمالی نیز مطلع سازد.

news-2017-audi-a4-5

بسیاری از این تکنولوژی‌ها سال گذشته و با عرضه‌ی Audi Q7 2017 مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند که خوشبختانه نتیجه‌ی آنها نیز بسیار خوب و راضی‌کننده بوده است. اما واقعا برخی مواقع که انتظار ندارید، ممکن است این سیستم‌ها بخواهند کمی آزاردهنده باشند.

news-2017-audi-a4-6_1

هنوز اطلاعات کاملی در مورد زمان عرضه نهایی Audi A4 2017 در دست نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال