[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] اَبَر خودروی Ford GT نیز به نمایشگاه دیترویت پا گذاشت

بالاخره شایعات در مورد خودروی سوپراسپرت شرکت فورد نیز به پایان رسید و ما توانستیم “بیضی آبی” این شرکت آمریکایی را در نمایشگاه دیترویت، مشاهده نماییم. سازندگان قصد دارند نسل جدید این سوپراسپرت را در سال جاری عرضه نمایند و به نظر می‌رسد همه چیز از جمله اصالت را از خودروی GT40 که برای اولین‌بار، […]

بالاخره شایعات در مورد خودروی سوپراسپرت شرکت فورد نیز به پایان رسید و ما توانستیم “بیضی آبی” این شرکت آمریکایی را در نمایشگاه دیترویت، مشاهده نماییم. سازندگان قصد دارند نسل جدید این سوپراسپرت را در سال جاری عرضه نمایند و به نظر می‌رسد همه چیز از جمله اصالت را از خودروی GT40 که برای اولین‌بار، 50 سال پیش معرفی شده بود، در محصول جدید خود نیز حفظ نمایند.

نسل جدید خودروی Ford GT 2016 دیگر به موتورهای قدیمی V8 مجهز نیست و این‌بار سازندگان از یک موتور نسل جدید V6 به همراه دو توربو شارژر استفاده نموده‌اند که می‌تواند قدرتی بیشتر از 600 اسب بخار را به همراه داشته باشد.

00000000000001_ford_gt_5

هنوز اطلاعات مشخصی در مورد قدرت و عملکرد این خودرو در دست نیز و بعید می‌دانیم که سازندگان بخواهند این محصول را تا 12 ماه آینده وارد بازار نمایند. به هر شکل می‌دانیم که استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم سبک باعث شده تا وزن این خودرو به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در نهایت قدرتی بسیار بالا نیز داشته باشد. حداکثر ساعت نیز مشخص نیست اما احتمالا باید انتظار سرعتی بیشتر از 200 مایل بر ساعت را برای Ford GT 2016 داشته باشیم.

all-newfordgt_04_hr

در مورد عملکرد نیز اطلاعاتی که ما در دست داریم، نشان می‌دهد که این خودرو به موتوری 3.5 لیتری مجهز شده و تایرهای 21 اینچی Michelin Pilot Super Cup 2 این خودرو نیز به سامانه دیفرانسیل عقب مجهز هستند.

all-newfordgt_09_hr

طراحی بخش‌های مختلف خودرو را نیز نباید نادیده گرفت، بخش‌هایی که شاید در نگاه اول به نظرتان چندان جالب به نظر نرسند اما به صورت کاملا مهندسی‌شده طراحی و پیاده شده‌اند.

01_ford-gt-composite824

اینها تمام اطلاعاتی بودند که ما خود در مورد این محصول جدید به دست آورده بودیم و برای آشنایی بیشتر، باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی توسط خود فورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال