اکتبر، زمان عرضه‌ی رسمی آی‌مک اپل با صفحه‌‌نمایش 21.5-اینچی و 4K

اپل قصد دارد تا سال 2015 را به یکی از رویایی‌ترین سال‌های خود تبدیل نماید. کمتر از یک هفته به معرفی تبلت iPad Pro باقی مانده و حالا این شرکت قصد دارد تا نسخه‌ای کوچکتر از کامپیوتر بدون کیس (iMac) خود را با صفحه‌نمایش 21.5-اینچی و رزولوشن 4K عرضه نماید. کمتر شدن اندازه و تعداد پیکسل‌ها در […]

اپل قصد دارد تا سال 2015 را به یکی از رویایی‌ترین سال‌های خود تبدیل نماید. کمتر از یک هفته به معرفی تبلت iPad Pro باقی مانده و حالا این شرکت قصد دارد تا نسخه‌ای کوچکتر از کامپیوتر بدون کیس (iMac) خود را با صفحه‌نمایش 21.5-اینچی و رزولوشن 4K عرضه نماید. کمتر شدن اندازه و تعداد پیکسل‌ها در این کامپیوتر، سبب شده تا کیفیت تقریبا یکسانی میان این محصول جدید با آی‌مک قبلی که رزولوشن صفحه‌نمایش آن 5K بود، به وجود بیاید. منابع مختلف، زمان عرضه‌ی این کامپیوتر را پایان اکتبر و همزمان با معرفی نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل مک با نام El Capitan اعلام کرده‌اند.

البته اپل با عرضه‌ی آی‌مک جدید خود با رزولوشن 4K (به صورت دقیق، 2304×4096)، قصد دارد تا راه بزرگی را آغاز نماید چرا که اگر به اندازه صفحه‌نمایش این محصول دقت کنید، اپل گام بزرگی نسبت به سایر محصولات قبلی این شرکت که صفحه‌نمایش‌هایی 1080p داشتند، برداشته و شاید بخواهد با آن، بزرگی سیستم‌عامل خود را بیان کند. البته اپل پیشتر هم محصولاتی قدرتمند در این باب را معرفی کرده که آخرین آنها، آی‌مک قبلی این شرکت با صفحه‌نمایش 5K و 27-اینچی رتینا می‌باشد که اواخر سال 2014 معرفی شد. با این حال، رزولوشن 4K و اندازه‌ی بسیار کمتر صفحه‌نمایش (5.5-اینچ کمتر) نسبت به محصولات قبلی، باید شاهد تراکم پیکسلی بالاتری در این محصول جدید باشیم.

آی‌مک جدید اپل قرار است به زودی وارد بازار کشورهای سراسر جهان شده و با تغییرات سخت‌افزاری بسیاری که دارد، جایگزین بسیاری از کامپیوترها و انتخابی ایده‌آل برای افرادی که قصد ارتقاء سیستم خود را دارند، باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال