نمایشگر 24 اینچی و مخصوص بازی Dell با پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync معرفی شد

شرکت دل به تازگی مانیتور جدیدی با نام S2417DG را معرفی کرده است که 24 اینچی با دقت تصویر WQHD بوده و می‌تواند تصاویر را با سرعت 165 هرتز رندر کند. این نمایشگر از فناوری G-SYNC شرکت انویدیا پشتیبانی کرده و صفحه نمایش LED آن نیز از نوع TN می‌باشد. همان طور که به آن اشاره شد دقت تصویر نمایشگر […]

شرکت دل به تازگی مانیتور جدیدی با نام S2417DG را معرفی کرده است که 24 اینچی با دقت تصویر WQHD بوده و می‌تواند تصاویر را با سرعت 165 هرتز رندر کند. این نمایشگر از فناوری G-SYNC شرکت انویدیا پشتیبانی کرده و صفحه نمایش LED آن نیز از نوع TN می‌باشد. همان طور که به آن اشاره شد دقت تصویر نمایشگر این مانیتور برابر با 2560 × 1440 پیکسل بود و از طرفی با سرعت 165 هرتز تصاویر را تازه‌سازی خواهد کرد.

نسبت کنتراست تصویر نمایشگر این دستگاه برابر با 1000 به 1 بوده و حداکثر میزان روشنایی 350 نیت را ارائه خواهد داد. میزان تاخیر پاسخگویی این محصول تنها یک میلی ثانیه است و می‌توانید تا زاویه 160 تا 170 درجه تصاویر را با کیفیت مناسب تماشا کنید.

از طرفی این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از فناوری استفاده همزمان از چندین نمایشگر به منظور بازی کردن یا فعالیت‌های مالتی تسکینگ را نیز به همراه دارد. از طرفی پایه نگه دارنده این محصول به شکلی طراحی شده است که به منظور تماشای طولانی مدت نمایشگر گوشی در هنگام بازی کردن یا موارد دیگر هیچ گونه آسیبی را به کاربر وارد نکند.

با استفاده از فناوری جدید این محصول به جهت کاستن از فلش زدن نمایشگر، میزان خستگی چشم کاربر به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. از طرفی پایه نگه دارنده نمایشگر S2417DG این اجازه را به کاربر خواهد داد تا بتواند نمایشگر را در شکل‌ها و حالت‌های مختلف تنظیم نماید. این محصول بر روی بدنه خود دارای درگاه‌های HDMI و DisplayPort به همراه سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا و چهار پورت USB می‌باشد. متاسفانه هنوز هیچ خبری در مورد قیمت نهایی این مانیتور منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال