شرکت Dell دو لپ‌تاپ 2در1 جدید معرفی کرد

کمپانی Dell همیشه فعالیت‌های ویژه‌ای بروی ساخت دستگاه‌هایی تحصیلاتی برای کاربران خود دارد. حالا هم در ابتدای سال 2017، این کمپانی دو لپ‌تاپ 2در 1 جدید را به همراه 4 دستگاه آپگرید شده معرفی کرده است. همانند سایر دستگاه‌هایی که برای مدارس درنظر گرفته شده‌اند، در دو دستگاه Dell Latitude و Dell Chromebook 11 Convertibles نیز از […]

کمپانی Dell همیشه فعالیت‌های ویژه‌ای بروی ساخت دستگاه‌هایی تحصیلاتی برای کاربران خود دارد. حالا هم در ابتدای سال 2017، این کمپانی دو لپ‌تاپ 2در 1 جدید را به همراه 4 دستگاه آپگرید شده معرفی کرده است. همانند سایر دستگاه‌هایی که برای مدارس درنظر گرفته شده‌اند، در دو دستگاه Dell Latitude و Dell Chromebook 11 Convertibles نیز از طراحی لبه‌های گرد با کیبردهاییمهر و موم شده ” بهره می‌گیرند.

برای دستگاه Latitude ویندوز 10 مایکروسافت و برای Chromebook همانطور که از نام آن هم مشخص است، سیستم عامل کروم درنظر گرفته شده است.

هر دو دستگاه که قابلیت تبدیل شدن به حالت تبلت را نیز دارا هستند، صفخه نمایشی 11 اینچی دارند. هر دو دستگاه نیز از Active Pen کمپانی دل پشتیبانی می‌کنند. در Latitude از هفتمین نسل از پردازنده‌های کمپانی intel و در Chromebook از ششمین نسل از پردازنده‌های کمپانی intel استفاده شده است.


این کمپانی همچنین، به دستگاه‌های سابق 11 و 13 اینچی خود از سری Latitude و Chromebook طراحی جدیدی بخشیده است. این دستگاه‌ها حالا با طراحی جدیدی که برای آن‌ها درنظر گرفته شده است، با هدف جذب کاربران بیشتر عرضه خواهند شد.

تمامی این دستگاه‌ها از تاریخ 7 فبریه در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. قیمت مدل پایه‌ی Latitude 11 برابر 579 دلار و  نسخه‌ی کروم OS آن برابر 349 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال