شرکت Dell از لپ‌تاپ جدید 13 اینچی خود با نمایشگر بدون حاشیه در رویداد CES رونمایی می‌کند

شرکت Dell که به تازگی سری 13 اینچی لپ‌تاپ‌های XPS خود را به‌روز رسانی کرده به نظر می‌رسد قصد دارد در رویداد CES از نسخه‌ی تبدیل شونده‌ی آن نیز رونمایی کند. در وب‌سایت رسمی شرکت Dell، لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ای با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه دیده شده که پس از آن، دل این لپ‌تاپ را از وب‌سایت […]

شرکت Dell که به تازگی سری 13 اینچی لپ‌تاپ‌های XPS خود را به‌روز رسانی کرده به نظر می‌رسد قصد دارد در رویداد CES از نسخه‌ی تبدیل شونده‌ی آن نیز رونمایی کند. در وب‌سایت رسمی شرکت Dell، لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ای با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه دیده شده که پس از آن، دل این لپ‌تاپ را از وب‌سایت رسمی خود حذف کرد.

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این لپ‌تاپ در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد دل قصد دارد از این لپ‌تاپ همانند نسخه‌های پیشین خود در رویداد CES پرده بردارد. شرکت دل در حالی می‌تواند نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های XPS را در این رویداد معرفی کند که در سال گذشته نیز در همین رویداد عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و لپ‌تاپ‌های XPS را با ظاهری متفاوت و زیبا معرفی کرد.

معمولا لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران دارند به طوری که یکی از بهترین‌ لپ‌تاپ‌های سال 2016 را لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ی شرکت اچ‌پی می‌نامند. شاید دل نیز بتواند در سال جاری لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ی مناسبی را عرضه کند و با پشتیبانی رسمی مایکروسافت از لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده احتمالا در سال جاری شاهد عرضه‌ی بیشتر از این دسته محصولات باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال