شایعه: نسل دوم گوشی‌های گلکسی A سامسونگ به حسگر اثر انگشت مجهز خواهند شد

در چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون نسل جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ منتشر شده و به نظر می‌رسد این شایعات قصد تمامی نیز ندارند. در جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در مورد گلکسی A جدید سامسونگ می‌توان به این نتیجه رسید که نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت خواهند بود. […]

در چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون نسل جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ منتشر شده و به نظر می‌رسد این شایعات قصد تمامی نیز ندارند. در جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در مورد گلکسی A جدید سامسونگ می‌توان به این نتیجه رسید که نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی A سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت خواهند بود. سامسونگ در برخی از گوشی‌های خود این حسگر را در درون دکمه‌ی Home  قرار داده و به نظر می‌رسد گلکسی A جدید این شرکت کره‌ای نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از رگولاتوری FCC سامسونگ به زودی از سری جدید گوشی‌های گلکسی A خود رونمایی می‌کند. سامسونگ در حالی قصد معرفی رسمی گلکسی A5 و A3 و شاید گلکسی A7 را دارد که هنوز نمی‌توان به طور قطعی در مورد مشخصات فنی این سه گوشی صحبت کرد. حتی اگر از مشخصات فنی فاش شده در گذشته نیز مطمئن باشیم باز هم نمی‌توان گفت که آیا این سه گوشی دارای رابط ارتباطی NFC خواهند بود و یا سامسونگ قصد قرار دادن حسگر اثر انگشت را در این سه خواهد داشت یا خیر. اگر سامسونگ بتواند حداقل در یکی از گوشی‌های سری A که به احتمال زیاد A7 نیز خواهد بود؛‌ حسگر اثر انگشت قرار دهد می‌توانیم شاهد دومین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ که از پرداخت اینترنتی Samsung Pay بهره می‌برد نیز باشیم. فعلا تنها گوشی گلکسی اس 6 به همراه برادر بزرگ‌ترش اس 6 اج از این قابلیت بهره می‌برند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال