به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشملو برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج به همراه گلکسی نوت 5 در ایران عرضه شد

شرکت سامسونگ در حال حاضر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های بسیار زیادی را در لیست نهایی خود به منظور ارائه بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید قرار داده است. البته این بروزرسانی‌ها خود به دو دسته تقسیم خواهند شد. برای بعضی از دستگاه‌ها، بروزرسانی جدید شامل تغییر و تحول در نسخه سیستم عامل اندروید آنها محسوب می‌شود […]

شرکت سامسونگ در حال حاضر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های بسیار زیادی را در لیست نهایی خود به منظور ارائه بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید قرار داده است. البته این بروزرسانی‌ها خود به دو دسته تقسیم خواهند شد. برای بعضی از دستگاه‌ها، بروزرسانی جدید شامل تغییر و تحول در نسخه سیستم عامل اندروید آنها محسوب می‌شود و کاربر در نهایت در بخش نرم افزاری شاهد ایجاد تغییرات بسیار زیادی خواهد بود. اما در حالتی دیگر، ممکن است این بروزرسانی‌ها تنها باعث رفع کاستی‌ها و نقص‌های فنی یا باگ‌های نسخه ارائه شده و یا فریم‌ور دستگاه مزبور باشد. از طرفی برای دستگاه‌های هوشمند ساخته شده توسط شرکت سامسونگ، این بروزرسانی‌ها برای منطقه‌های مختلف دنیا، هر روز لیستی منتشر خواهد شد و کاربران هر منطقه می‌توانند در این مورد، نام و مدل دستگاه به همراه منطقه در حال زندگی خود را در بین آنها جستجو نمایند.

از طرفی می‌توانید به سادگی، بروزرسانی‌ و یا فریم‌ور دستگاه سامسونگی خود را از طریق این لینک جستجو، دانلود و دریافت نمایید. انجام این کار بسیار آسان بوده و بدین منظور تنها کافیست بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا باز شود. سپس در فیلد جستجو مدل گوشی خود را می‌بایست وارد نمایید. سپس کلید جستجو را انتخاب کنید. بعد از دانلود از طریق لینک مربوطه، می‌توانید دستگاه سامسونگ خود را به صورت دستی به جدیدترین نسخه ارائه شده آپدیت و بروزرسانی نمایید.

البته جالب است بدانید که نسخه جدید فریم‌ور گوشی‌های گلکسی اس 7 (مدل SM-G930F)، گلکسی نوت 5 (مدل SM-N920C) و گلکسی اس 7 اج (مدل SM-G935F) سامسونگ مربوط به منطقه ایران را هم اینک می‌توانید از همین طریق دانلود و دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال