گلکسی S7 و S7edge با دریافت به‌روزرسانی شاهد تغییرات در ‘Always On Display’ خواهند بود

یکی از کاربران گلکسی اس 7 اج سامسونگ به‌روزرسانی را با حجم 8 مگابایت دریافت کرده که تغییرات جزئی را در قابلیت ” Always On Display ” این گوشی به وجود آورده است. این به‌روزرسانی که قرار است برای هر دو پرچم‌دار فعلی سامسونگ منتشر شود شامل تقویمی جدید بوده که جایگزین تقویم‌های قبلی خواهد […]

یکی از کاربران گلکسی اس 7 اج سامسونگ به‌روزرسانی را با حجم 8 مگابایت دریافت کرده که تغییرات جزئی را در قابلیت ” Always On Display ” این گوشی به وجود آورده است. این به‌روزرسانی که قرار است برای هر دو پرچم‌دار فعلی سامسونگ منتشر شود شامل تقویمی جدید بوده که جایگزین تقویم‌های قبلی خواهد شد. علاوه‌براین، از این پس با دریافت این به‌روزرسانی کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند موسیقی‌های در حال پخش توسط برنامه‌ی موزیک پلیر گوشی را نیز مشاهده کنند و در صورت نیاز آن را تغییر دهند.

گلکسی S7 و S7edge با دریافت به‌روزرسانی شاهد تغییرات در 'Always On Display' خواهند بود

تغییرات در ساعت این دو گوشی در هنگام استفاده از این قابلیت و شخصی‌سازی بیشتر از دیگر ویژگی‌های این آپدیت سبک‌ به شمار می‌رود. کاربران از این پس می‌توانند نوشته‌ی مورد نظر خود را در کنار ساعت با هر نوع فونت و رنگی اضاف کنند و در صورتی که از کاور S-View و یا کاورهای کیبورد استفاده می‌کنید، امکان مشاهده‌ی ساعت با هر دو کاور هم فراهم آمده است.

اگر هم جز کاربرانی هستید که معتقدید این قابلیت باعث افزایش مصرف باتری شده با این آپدیت در هر ساعت و با استفاده از این قابلیت کمتر از 1 درصد از مصرف باتری گوشی کم می‌شود. البته محتوای به نمایش در آمده نقش بسیار مهمی را در مصرف باتری خواهد داشت و بستگی به این محتوا، امکان بالا و یا پایین آمدن مصرف باتری هم می‌رود.

گلکسی S7 و S7edge با دریافت به‌روزرسانی شاهد تغییرات در 'Always On Display' خواهند بود

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال