شایعه: اپل یک آی‌مک 21.5 اینچی 4K را هفته آینده معرفی خواهد کرد

در ابتدای سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر رونمایی اپل از یک آی‌مک جدید با رزولوشن 4K منتشر شده و نقل محال خبر شد. کمی بعد از انتشار این شایعه مشخص شد که واقعاً چنین کامپیوتری توسط اپل در حال تولید است؛ اما در رویداد این شرکت که شهریورماه برگزار شد، سخنی در مورد آن […]

در ابتدای سال جاری میلادی، شایعاتی مبنی بر رونمایی اپل از یک آی‌مک جدید با رزولوشن 4K منتشر شده و نقل محال خبر شد. کمی بعد از انتشار این شایعه مشخص شد که واقعاً چنین کامپیوتری توسط اپل در حال تولید است؛ اما در رویداد این شرکت که شهریورماه برگزار شد، سخنی در مورد آن به میان نیامد. با این حال گزارش جدیدی توسط سایت 9to5mac منتشر شده و حکایت از این دارد که احتمالاً اپل از این آی‌مک جدید هفته آینده رونمایی کند.

بعید خواهد بود که اهالی کوپرتینو برای معرفی آی‌مک مراسم اختصاصی برگزار کند؛ بنابراین اگر رونمایی هم صورت بگیرد، تنها در قالب یک خبر بوده و یا در فروشگاه آنلاین این شرکت اعلام خواهد شد. متأسفانه در مورد مشخصات و ویژگی‌های این آی‌مک جدید اطلاعاتی در اختیار نیست؛ اما با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که اندازه‌ای 21.5 اینچی خواهد داشت.

در این گزارش آمده است که آی‌مک جدید مانند سری پیشین خود بوده با این تفاوت که از رزولوشن 4K بهره‌ خواهد برد. بر همین اساس می‌توان انتظار داشت که از پردازنده گرافیکی جدید‌تر با پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر برخوردار خواهد بود و به طبع نسبت به مدل‌های پیشین خود نیز قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

آن‌دسته از کاربرانی که منتظر یک آی‌مک 27 اینچی 4K هستند، احتمالاً این بار بخت با آن‌ها یار نخواهد بود. تاریخ رونمایی از آی‌مک جدید، 21 مهرماه اعلام شده و ظاهراً اپل قصد دارد تعداد دستگاه‌هایی بیشتری را در ماه آینده تولید کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال