گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ برای ورود به بازار آماده می‌شود

گوشی هوشمند گلکسی گرند پرایم در سال 2014 توسط شرکت سامسونگ به طور به بازار عرضه گشت. این گوشی از یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت تصویر 540 × 960 پیکسل به همراه تراشه چهار هسته‌ای و حافظه رم 1.5 گیگابایتی بهره می‌برد. در کنار آن میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی نیز برابر با هشت گیگابایت […]

گوشی هوشمند گلکسی گرند پرایم در سال 2014 توسط شرکت سامسونگ به طور به بازار عرضه گشت. این گوشی از یک نمایشگر 5.0 اینچی با دقت تصویر 540 × 960 پیکسل به همراه تراشه چهار هسته‌ای و حافظه رم 1.5 گیگابایتی بهره می‌برد. در کنار آن میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی نیز برابر با هشت گیگابایت بود. دوربین اصلی دارای دقت تصویر 8 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی نیز دارای حسگر 5 مگاپیکسلی بود. هم اینک خبرها و شایعات مبنی بر آن است که نسخه جدیدی از این گوشی قرار است توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید گردد.

براساس وب‌سایت واردات و صادرات هند که با نام Zauba شناخته می‌شود سامسونگ در حال تست کردن یک گوشی هوشمند 5 اینچی با نام مدل SM-G532F است. بهتر است بدانید که گوشی گلکسی گرند پرایم قبلی دارای اسم مدل SM-G531 بود. شاید بهتر است این طور به موضوع اشاره کنیم که گوشی در حال آزمایش همان نسخه جدید گلکسی گرند پرایم سامسونگ خواهد بود.

GRA

گوشی هوشمندی که با نام مدل SM-G532 در این وب‌سایت رخ نمایان کرده است در دو تاریخ متفاوت در لیست این شرکت ظاهر شده است. یکی از آنها به تاریخ 12ام ماه جولای برمی‌گردد و دیگری نیز مربوط به چهارم ماه آگوست می‌شود. بر اساس اسناد موجود در میان این دو تاریخ هفت واحد گوشی هوشمند به این کشور وارد شده‌اند تا عملیات تست بر روی آنها انجام شود. آخرین نسخه حمل شده به این کشور دارای قیمتی نزدیک به 100 دلار بوده است. البته بهتر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که این میزان همان قیمت نهایی نسخه خرده فروشی این گوشی نخواهد بود اما در هر صورت به ما خاطر نشان خواهد کرد که نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی گرند پرایم سامسونگ در دسته محصولات پایین رده قرار خواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال